Zazrak v nebesých nebo v pekle🤔!??

18 2 0
                                    

Poté když jsem šla zpět z tělocvičny jsem pochopila ze Karlosovi něco uniká . Mysli si (asi) ze je na to sám a podle me si nevi rady jak s tím ! Šla jsem tedy do šaten a rovnou do bazénu . Dobre bylo v tom ze když se přihlásí te jako členstvý klubu v Fitness girl   tak mate vše zdarma . Takže jídlo , pití , plavani, masáže a dokonce jestli chcete tak i ubytováni . Najednou jsem potkala Henrryho. " Co tady asi děla ?" řekla jsem si . Vidím jak postupně kde blíž a blíž ! Rychle jsem se zvedla a utekla na nějaký tobogan. " Uf konečně není za mnou !" řekla jsem s udychanou pusou.

O 2 hodiny později

Bzzzzzz. Bzzzzzzz. Někdo mi napsal . A překvapivě to byl Henrry .
henrrybestboy : Ahoj kde jsi ???
Nemohla jsem mu napsat ze jsem v Aqaparku jako je on . Tak jsem napsala
elisabellsweetcat : Jsem doma . Proč se ptáš ???
henrrybestboy : No jenom ze jsem potkal jednu holku která byla podobná jako ty ale protoze jsi doma je to asi někdo jiný . Ale jinak jak se mas ???
elisabellsweetcat : Jo dobre a ty???
henrrybestboy : Jo taky dobrý .
elisabellsweetcat : Ja uz musím kocit tak ahoj 😝
henrrybestboy : Tak ahoj 😍

Vypla jsem mobil a šla jsem se osprchovat . Zavolala jsem si taxik a jela domu . Poté jsem zjistila ze táta doma není doma . Zavolala jsem mu ale nezvedal to . Bála jsem se o nej . Pote mi máma zavolala.
Já: Ahoj mami kde je táta
Máma : Tatínek musel za dědečkem a možná se mevrati ...!
Ja : Proč ??? Co se děje ??? A kam ?!!!
Naštvala jsem se na mamu a típla jsem to .
" Slibuji ze ja Elisabella Lungvanova se nikdy nikdy nebudu snažit o něco jako práva láska ..." řekla jsem a poté jsem si šla vyčistit a zhasnula jsem a usnula...

😍Novota😥Kde žijí příběhy. Začni objevovat