JONGHYUN
Duyduğum şeyle afallamıştım. Ama mutlu olamıyordum. Anlattıklarımdan dolayı bana acıdıkları düşüncesini atamıyordum kafamdan..
" Efendim, bunu yapmak zorunda değilsiniz. Eğer söylediklerimden dolayı işe alınıyorsam bu beni mutlu etmez. "
Adam iç çekti ve gözlerini başka yere çevirdi.
" Aslında sizi buraya kararsız kaldığım için çağırmıştım. İçlerinden birisiyle senin aranda özellikle .. " Arkasını döndü ve az önce kapıyı çarpıp çıkmış olan sarışının oturduğu koltuğun yanında durarak bana döndü.
" Burada oturan kişiyi gördün değil mi ? "
Yutkundum.
" Evet ..? "
" O benim oğlumdu, yani bakacağın kişi. İçinizden birini seçmesini söylemiştim. "
Şaşkınlıkla kaşlarımı kaldırdım, bu sırada dudaklarım aralanmıştı.
" Y-Yani..beni mi seçti ? "
Gülümsedi.
" Evet ."
Şaşırmıştım. O müthiş şey onun oğluydu ve o beni seçmişti.
Gözleriyle beni süzüp dudaklarını dişledikten sonra samimi bir şekilde gülümsedi.
" Açıkçası .."
Dudaklarını büzüp, kaşlarını kaldırarak bana doğru yürümeye başladı.
" Onu nasıl etkilediğini anlayamıyorum. Onu daha önce pek fazla öyle görmemiştim. "
Anlamaya çalışarak hafiften kaşlarımı çattım.
" Nasıl yani ?"
Nefesini verdi ve anlatmaya başladı.
" O genelde kendine taktığı 'Key' lakabıyla iki farklı ruh gibidir. Key, egonun bedene bürünmüş halidir. Acımasız ve lafını esirgemeyen biridir. Genelde ' Key ' haliyle görürüm onu. Ama bugün sayende uzun zamandır görmeyip özlediğim ' Kibum' kısa bir anlığınada olsa geri geldi .. Gerçekten garip hissettirdi. "
" Kibum ..?"
" Kibum onun gerçek adı. Kim Ki Bum . Küçüklüğünde 'Kibum'du. Ama büyüdükçe o taktığı lakabıyla ' Key ' olmaya başladı. Oysa küçükken o kadar iyi, o kadar masumdu ki.. Bazı günler oturmuş o anları düşünüyorum, şu anki kibirli kişinin tam tersini. Ona baktıkça ne demek istediğimi anlayacaksın... Kibum 'u herkes bilmez, daha doğrusu o bilinmesini istemez. Bunları sana güvendiğim için anlattım. Güvenimi boşa çıkarma. Bugün bunu yapabildiysen belki onu tamamen eski haline döndürebilirsin. "
Gülümseyerek başımı salladım.
" Merak etmeyin efendim. Elimden geleni yapmaya çalışacağım. "
" Kolay gelsin o zaman.." Hafifçe omzuma vurdu. Gülümsedim ve eğildim.
" Teşekkürler efendim ."
Tekrar kalktığımda başını yana yatırdı ve dik dik bakma başladı.
" Adım Dae . Bana böyle seslen ."
" Pekala, Dae-ssi "
****
FLASHBACK
" Onu kovma sakın " Hala sarılıyorlarken söyledi Kibum, ardından geri çekildi. Gözyaşlarını elinin tersiyle sildi iyice.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-ATTENDANT-
FanfictionKim KiBum; ( Kendi tabiriyle Key ) 19 yaşında zengin bir aile çocuğu olan asabi şımarık ve kibirli bir kişidir. Kim Jonghyun; 21 yaşında. Ailesini küçükken kaybetmiş ve kör kız kardeşinin ameliyatı için hayatını para toplamaya harcayan bir kişidir...