Annem aksam yemeğini hazırlamış
"Üstünü değiştir,hadi yemeğe" dedim.
"Tamam anniiiş" dedim.
Merdivenlerden çıkarken annemin "nolmuş bu kıza saf saf gülüyo diyişini duyunca kahkaha attım ve odama girdim.
pijamalarımı ve pofuduklarımı giyip aşağı indim. Anneme sofrayı kurmasında yardım ettim.
En sevdiğim yemekleri yapmıışş!
Babam ablam annem ben yemeyi yedik. Yemekler bitince ablama "bu sefer sen toplaa!" diyerek yukarı kaçtım. Odaya gidip kendimi yatağa attım, telefonum çaldı, arayan Burak'tı. açtım,
"Nasılsın?" dedi
"İyiyim sen?" dedim
"İyi bende sesini duymak istedim"
Bir şey diyemedim sanırım utanmıştım.
Anlayıp , "Neyse" diye konuyu değiştirmişti. 15 dakika konustuktan sonra
"Çok yorgunum,uyumam gerek iyi geceler" dedim ve kapattım.
Gece düşünmekten uyuyamamıştım. Günlük yazarak içimi dökmeye karar verdim. Kalkıp "sevgili günlük" diye basladım. Çok saçma ya sevgili günlük nedir? Ama yazacak bısey yoktu. Günlüğe ondan bahsettim, beraber sarkıdinlediğimizi falan sonrada yattım zaten.
Sabah alarm sesiyle uyandım. Bu sabah hemen okula gitmek istiyordum!
Banyoya gidip yüzümü yıkadım daha sonra dişlerimi fırçalayıp odama gittim.
Elime 2 tane kombin alıp ablamın odasına gittim o çoktan uyanmış televizyon izliyordu. Ona "hangisini giyseeem?!" diye sordum. Oda "siyah pantolon ve ceketi seçti"
Saçlarımı salık bıraktım ve evden çıktım.
Yoldayken "günaydııın" mesajı gelmişti buraktan.
"Günaydın,yoldayım" dedim. Ve kilide basıp telefonu çantama attım.
Okula geldim. sudeyle sohbet edip kahkaha atarken bi kız burağa selam diyip yanına oturdu.
-Vay gıcııık!-
Burak "selam" dedi. kız okul çıkışında bi şeyler yapalımmı diyince burak "benim ayçayla programım var" diyince kıza piç gülüşü attım kız sinirle baktı ve gitti.
"Bi programımız olduğunu bilmiyodum" dedim gülümseyerek.
"Buz patenine gidelim diycektim sanada uyarsa?" dedi.
"Olur. Sude ben sen?"
"Tamam" dedi önüne döndü.
Aslı hoca sınıfa girdi ve çocuklar hafta sonu gezi var gelmek istiyenler adını şeymaya yazdırsın dedi. Sudeyle gitmeye karar verdik burağa dönüp
"gidiyoruz dime??" dedim
"Evet" dedi gülümseyerek.
Okul çıkışı gelmişti bile. Buz patenine gittik. Ben çok kaydığım için çok iyi biliyorum ama sude kayamıyordu. Burakta benim gibi iyi sürüyordu
'Kim bilir kaç kızı buraya getirmiştiii!!'
Burak kayarken arkadan gelip belime sarılmıştı ve kulağıma sessizce yaklaşıp
"Böyle kayalım?" dedi.
Ben cevap vermemiştim bir süre öyle kaydık.
Ve boynumdan öptü. 'Acaba sapıkmıydı diye düşündüm içimden'
Sudeyede kaymayı öğrettik ve aksama kadar vakit gecirdik.
Beni eve bırakmıştı yine.
Tam görüşürüz diycekken eliyle beni kendine itti dudaklarımızın deymesine 2cm falan vardı. Gülümseyerek "iyi geceler" diyip hiç bakmadan eve girdim. Ve kendimi yatağa attım.