Okula giderken bi çocuk omzuma çarpınca telefonum yere düştü.
Çocuk okadar tatlıydıki yemyeşil gözleri ''bana gel''diyordu sanki!!
Özür diledi ve elime bi kağıt verip hızlıca yürüdü bende yürürken notu açtım.
Numarası yazıyordu! mesaj attım ''kaydettim diye''
''Sevindim:)'' yazdı. Okula gidene kadar mesajlastık. Sonra ''ben okula geldim sonra konusalım'' yazdı bende ''tamam'' yazıp sınıfa girdim.
Kimya hocası girdi ve arkasından bi çocuk daha.
Ohaaa, olamaaaz!! Mesajlastığım çocuk, oda beni görünce çok şaşırmıştı.
Hoca çocugun yeni geldiğini söyleyer istediği yere oturmasını söyledi. Yanımda sude oturduğu için yanıma oturamadı.
Önüme oturup "bu okulda mıydun sen ya?" Dedi. Bende "gördüğün gibi öyle bende çok şaşırdım fakat sen ters yönden gidiyodun nasıl okula geldin?" Diyince , "bilmiyorum ben okulun 2. Kapısından girdiğim için o yönden gittim,zaten yolları karıştırıyorum yeni geldim bu şehre."
"Peki, adın ney telefonumda hala 'bilinmeyen' olarak kayıtlısın da"
"Adım burak, senin?"
"Ayça"
Dedikten sonra yanımda bi türlü susmayan sudeye cevap vermeye karar verdim.
"Ya efendim sude!"
"Bu çocuğu nerden tanıyosun diye soruyorum bi saattir??"
"Yolda şarpıştıkda"
"Vaybe romantizme bak"
"Ya dalga geçme ahhahaha"
aslı hocanın
"Ayça!!!" demesiyle gülmem kesildi.
Neyse ki zil çaldı ve kurtuldum.
Burak ben ve sude kantinin masalarında oturduk. Burak bana
"Çıkışta bir şeyler yapalımmı?" dedi. Bi anlık sevinçle "oluur!" dedim el şıkratarak. Çıkısta ikimiz sahilde dondurma yedik. İşte bana kendi huylarıbdan bahsetti, gözlerimi ondan alamıyordum çünkü o kusursuzdu.
Yoksa ona aşık mı oluyordumm?!!
İç sesim: 'ayça, ne aşık olması ilk günden'
***
Ben bunları düşünürken
"Hadi şarkı dinleyelim?" dedi.
"Aaa oluur, şarkı dinlemeye bayılırım."
"Bende öyle" dedi. Cebinden kulaklığını çıkarttı ve telefonuna taktı.
Bi kulaklığı bana verdi diğerini de kendi kulağını taktı ve
'Duman-kimseyi görmedim ben senden daha güzel' 'li açtı.
Beraber banka oturduk. dinlerken bi yandanda dordurmalarımızı yedik.
Böyle bi yarım saat gecirdik sonra beni eve bıraktı
"Yarın okulda görüşürüz" diyip yanağıma öpücük kondurdu. Gülümseyerek içeri girdim. çok heyecanlanmıştım, mutluluktan uçabilirdim, sanırım bu çocuğa aşıık oluyoruuuumm!.