hafta boyunca burakla birlikte zaman geçirdik.
Artık ondan kopamıyordum, bağlanmıştım sanki.
Neyse haftasonu gelmişti.
Sabah geç saatte kalkıcam hevesiyleydim ama gezi olduğu için erken kalktım!!!
İsyeeeeaaağğğn!!!
Neyse yüzümü yıkadım sonrada dişlerimi fırçaladım. Her sabah dünün tekrarı. Geziye gittiğimizde bir hafta kalınıcaktı.
Bavulumu hazırladım,giyinip annemi baamı ve ablamı öperek evden çıktım.
Burak beni almaya gelmişti, beraber okula gittik. Otobüste beraber oturduk ve önümüzde sude ve taha oturuyordu iç sesim 'oooooooo vay sudeye bakkk' diyordu ve istemsizce gülümsedim:)
Otobüste yine kulaklıktan sarkı dinledik beraber dinlerken başımı onun omzuna koydum ve gözlerimi kapadım.
***
"Ayçaaağ kalk artık geldiiik" diyen sudenin sesiyle uyandım. Burakta sudenin sesiyle uyanmıştı, bütün yol boyunca uyumuşuz, kulaklıkta hala şarkı calıyodu ve yşne aynı şarkı calıyordu burak gülümseyerek "bizim şarkımız" dedi bende gülümsedim.
Bavulları indirdik ve otele geldik. Herkes ikili kalıyormuş, ben sudeyle kaldım burakta hemen yan odamızda tahayla kalıyordu.
Odalarımıza yerleştik. üstümüzü değiştirip aşağıda toplandık. Aslı hocayla gezinin heryerini gezdik tarihi yerler gördük, herşey çok güzeldi. Otele geldiğimiz de aslı hoca aksam herkes istediğini yapabilir dedi ve odasına gitti.
Sudeyle odamıza gittik. banyoya girdim,ben çıkınca o girdi.
Giyindik saçlarımızı kuruttuk derken kapı çaldı, tahayla burak
"Selam güzel bayanlar,girebir miyiz?" dedi burak gülerek
"Tabiki beyefendii" dedim. içeri girdiler koltuğa yanıma oturdu burak.
"Hayırdır?" dedim
"Özledim" dedi gülümseyerek, gülümsedim.
"Akşam bir şeyler yapalım isteyen geziyomuuş?" Dedi
"Bize uyar" dedik sudeyle.
Odadan çıktık sonunda!
gezerken burak elimi tuttu.
Ben bu çocuğu yerim yaa!!!
Neyse sahilde gezerken lunaparkı gördüüm
"Aaaa hadiii lunaparka gideliiim" dedim çocukça.
"Ya çok çocuksun ayça ya" dedi!
"Senin o çocuk,hadi binelim!"
"Tamam şapşal" dedi burak.
İlk önce çarpışan otolara bindik çok eylendik sonra gondola bindik en uçta korktuğumzaman ına sarıldım. Her şey çok güzeldi. bu güzel günün sonunda otele gittik. Odamın kapısına gelmiştik "iyi geceler aptal" diyip dudaklarımı öptü. "İyi geceler şapşal" dedim ve kapıyı kapattım. Çok güzel anlaşıyoruz valla.
Sabah sudenin kahkasıyla uyandım. Gözlerimi açtığımda odada tahayla birlikte gülüyordular. Kafamı çevirdiğimde başucumda burak oturuyordu "günaydın şebek" dedi gülümseyerek.
"Günaydıın aptal" dedim gülerek.
"Ya sabah bile aptal diyosun şebek!" dedi ve güldü.
"Tabiki diycem,sen benim aptal aşığımsın!" Dedim oda yanağıma öpücük kondurdu.
"Siz niye geldiniz?"
"Konuşmak, sohbet etmek için ama bu kadar geç kalkıcağını tahmin etmemiştim."
"Uyukuyu çok seviyoruum!."
"Bende seni çok seviyorum" dedi ve güldü.
Bu çocuk bana teklif etmemişti!!?????
Neyse odalarına gittiler.
Giyindim ve asağıda indik. Herkes bizi bekliyomuuş.
Bugün yeni yeni ilginç yerler gördük. çok güzel yerler gerçekten.
Biyere oturduk, ekmek arası döner yedik. sadece 10 kişi ve aslı hoca vardık. Diğerleri bu güzel yerleri göremediği için çok şanssızlar, şu güzel bir haftayı nasıl kaçırırlar?
Neyse yemeğimiz bitti, bi kaç yer gezdikten sonra otele gidip odalara çekildik. Sudeyle kendimizi direk yatağa attık, çok yorgunduk, pijamalarımızı giyip yatağın içine girdik, saat daha 6 falandı. Buraktan gelen mesajı açtım
"Bugün nereye gidiyoruz?" yazmış.
"Biz çok yorgunuz, pijamalarımızı giyip yatağa uzandık, bugün gitmesek?"
"Peki, iyi dinlenin gece çıkarız?"
"Olur belki."
***
Saat 11.05 ve biz daha yeni çıkmıştık.
"Ben çok üşüdüm" dedim.
Burak üstündeki ceketi çıkarıp üstüme koydu ve elini omzuma attı.
"Sen üşüyceksin?"
"Yo,sen üşüme yeter"
Yanağına öpücük kondurdum.
Tahayla sude el eleydilerer.
"Çıkıyomusunuz?" Dedim
"Eveet" dedi sude sevinçle.
Vay be sudeye baaak kapmış tatlı çocugu, taha mavi gözlü sarışındı ama esmer yeşil gözlü burak daha çok ilgimi çekmişti. Ve o benimdi, yerim onun o suratını! neyse kendine gel ayça!
Sahilde deniz kenarına oturduk ve sudeden sarkı dinledik, sesi mükemmel bu kızın ya. saat 1 de otele dönmüştük. Direk kendimi yatağa attım bidaha çıkmamak üzere!.