Problém?!

22 1 0
                                    

Dnes ráno som vstala a najedla sa a obliekal som si toto

potom som zo seba išla som zo seba spraviť človeka keďže som vyzerala ako po výbuchu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

potom som zo seba išla som zo seba spraviť človeka keďže som vyzerala ako po výbuchu. Potom som počkala na Destiny a mohli sme isť von za našou partiou. Keď som ich uvidela rozbehla som sa k Lukimu a silno som ho objala a dala mu pusu Hneď nato som príbehla za Isabel a objala ju.
Potom Joe vybral spreje mne dal červený ktorý bol Lukiho a sprejovala som si rôzne nadpisi. Joe zatiaľ kreslil do môjho zošita čo chce nasprejovať. Keď dokreslil išli sme ku garážam a tam sme sprejovali to čo on nakreslil. Prvá som išla ja a potom ten istý nadpis napisal Joe. Ale zrazu ho uvidel dajaki Ujo s tetou. Luki a Isabel utekali a ja som nevedela ako vysť pretože sme boli za stromom a ťažko sa chodilo tadiaľ. Joe chodil a potom ho ten Ujo chytil za ruku a zavolal štatnu políciu... Oni Joe-kea odviezli na policajnú stanicu a ďalej som o ňom nič nepočula..😭.
A Bela išla s nim. Nevedeli sme o nich nič bolí nedostupný a ani neodpisovali 10 hodín prešlo od toho a stále nič. Teraz je večer a Destiny a ja nevieme zaspať lebo máme výčitky svedomia že sme tam neostali. Lukimu som volala ale nevedel o nich vôbec nič. Isabel nemala doma nikoho a Joe ten mal doma mamku a jeho mamka povedala že je ešte stále na polícii...
Strašne som sa bála o Moju Isabe ale aj Joe-ka. Nakoniec som im volala asi 10-Krat ale stále nič.
Destiny sa psychicky zrútila a ja som k tomu nemala malo,no nakoniec sa stalo to čo sa nemalo stať. Zrutila som sa aj ja psychicky a chytila som aj výčitky svedomia. "Môžem za to len ja, keby tam nechcem ísť tak to je všetko v pohode" Hovorila som si v hlave. No nakoniec som musela ísť už spať keďže je zajtra zase škola. Tak som si dala do uši sluchatka a zaspala som s pocitom viny a vičitkami svedomia.

Tak to je zatiaľ všetko. Dúfam že sa vám to páčilo.
Postava Destiny je moja nevlastná sestra má tiež Wattpad a volá sa tam Lillka_Lilla_666❤. Prečítajte si aj jej pribeh. ❤
PS mam vás rada❤.

My Life😭❤Where stories live. Discover now