Prebudila som sa na to ako má boli strašne ruka a videla som že som zase v nemocnici, a uvidela som moju partiu ako plače a aj moju rodinu.
Ale chýbal mi tam Joe môj braček (ako braček).Opytala som sa po chvíľke kde to som. Hneď ako som to vyslovila všetci ma začali obimať, a hovoriť či som normálna že už to nikdy nemam robiť... Ja som im nedokázala nič povedať. Začala som plakať Luki má objal zo zadu a utešoval všetci odišli von z mojej izby. Ja som bola len za to rada lebo nechcela som aby má takto videli. Neskôr prišla sestrička že Luki má ísť preč ale ja som jej len povedala že Luki tu prespi a nech sa viac do toho nestara, ona v tichosti odišla.
Keď odišla hneď som sa Lukiho opytala či si ku mne neľahne, keď si ľahol opatrne som si ľahla na jeho hruď a opytala som sa ho kto má našiel. On len potichu povedal že moja mamka. Viac som sa nepytala už nič keďže som zaspala. Zobudila som sa na to ako prišla sestrička. Povedala mi že dnes má pušťa domov. Bola som aj rada ale aj smutná pretože ani raz neprišiel Joe. Neskôr som sa už balila a Luki mi pomáhal. Keď v tom mi oznámil že ideme spolu na obed. Ja som súhlasila a dala som si mäsovu polievku,pizzu a kofolu k tomu a on nevedel čo si dáť tak si dal to isté.Mňam najlepší obed.😍❤
Po obede som išla domov a keďže má narodky tak som mu zobrala darček a išla som k nemu boli sme na počitači a potom som si nachviľu ľahla a zase som zaspala.
Prebudil má telefón ako mi volá mamka. Volala som Lukiho ale on sa neozival tak som sa postavila a hľadala ho po byte ale nebol tam a potom som zistila že tam není ani jeho psík Miško,tak som už vedela že išiel vonku. Bolo 19:00 takže som spala 4 hodiny. Bol čas na večeru takže som išla spraviť palacinky. Najskôr to nevyšlo ale potom to už išlo a vzniklo s toho toto."Celkom slušne" povedala som si
Dala som ich na stôl a zobrala som si papierik a napísala tam niečo. Keďže som ho chcela prekvapiť.
Luki prišiel a ja som utekala naspäť do postele. Dal jesť Miškovi a všimol si že su na stole palacinky a list. Prečítal si to a išiel za mnou.
Chytil má na ruki ako nevestu a odniesol na stoličku. Ja som mu dala pusu. Keď sme dopapali tak som mu dala darček.
Potom sme si pozreli film a musela som už ísť domov.
Domov som prišla okolo 21:00.
Išla som rovno do kúpeľné a potom som si išla pozrieť FB. Joe dal nový príspevok, hneď som si ho prečítala mala som tam napísať zbohom a on mal opovedať nedochádzaj alebo niečo ine. On napísal Maj sa ja som sa neovladla začala plakať a, zase som utekala do kupelki a išla sa utopiť... A potom len vidím Lukiho a zrazu len svetlo...
YOU ARE READING
My Life😭❤
Teen FictionTento príbeh bude o jednej babe ktorá má ťazky život.. pretože ma rozvedených rodičov a zle to zvláda ale pomáha jej jej priateľ a jej partia❤.. Ale jej najlepší kamarat Joe sprejuje a tým sa dostane do problémov a kvôli tomu sa ich partia začne pom...