Prišla som o Joe-ka😭😭

14 1 0
                                    

Na druhý deň som vstala a hneď som išla na mesenger. Prišla mi sprava od Lukiho, a neskôr od Isabel bola som taká rada že je v pohode. Isabel mi povedala čo sa stalo. Nedvihala mi preto lebo Rozptiľovala Joe-ka. Potom mi prišla správa od Joe-ka. Bola som úplne zaskočena čo napísal.😭
Napísal mi že sa prestáva so mnou kamaratiť a aj s Lukim, nechapala som prečo... Sme predsa tak dlho najlepšia partia a teraz toto úplne som sa zrútila a začala plakať a nevedel mi nikto pomôcť.😔 Po štyroch hodinách čo som doplakala tak som sa išla umyť, a rozmyšlala som či sa neutopim... Ale spomenula som si na Lukiho,Isabel a Desty a povedala som si že to neurobim.
Keď som vyšla zo sprchy tak som sa išla učiť. Keď som sa po dvoch hodinách naučila zavolala som Lukimu aby po mňa prišiel a zobrala som Desti a išli sme von.
Stretli sme Joe-ka ja som chcela utiecť ale neutekala som nedokázala som to, len som pozerala na bývalého najlepšieho kamaráta. Keď v tom som cítila ako moje nohy opúšťajú Zem...
Zobudila som sa v nemocnici,kde sedel na stoličke Luki a plakal.
Potom tam boli aj rodičia a začali má obimať že Nech to viac nerobim a museli už ísť. Zrazu sa otvorili dvere a vošla uplakana Isabel a Desti. Joe ich ukludňoval že to bude v poriadku. Keď som sa posadila všetci sa ku mne zbehli až na Joe-ka. Ja som len začala plakať...a zaspala som.
Na druhý deň má pustili domov, prišli všetci až na Joe-ka... Lukiho som objala a išli sme domov...
Večer som prišla domov, išla som do sprchy a zobrala som si do ruky žiletku a začala robiť prvé ranky na ruke. Bolelo to viac ako som si myslela ale pokračovala som keďže som prišla o naj kamaráta a zrazu som len citila ako padám a zatvárajú sa mi oči...

My Life😭❤Where stories live. Discover now