Zobudila som sa v bielej miestnosti kde bol počitač. Priblížila som sa ku počitaču a zrazu sa tam odohrával môj život... Videla som tam ako som bola s Lukim, Joe-kom, bel, Desti a veľa ďalších ľudi, keď to skončilo tak som uvidela svetlo a už som do neho chcela vstúpiť ale zrázu sa mi zjavila zem kde bol každy a dokonca aj Joe. Videla som tam seba ležať a okolo mňa sestričky a doktor sa má snažili oživiť, keď v tom má to svetlo ťahalo dnu ja som vystupila z toho svetla a zrázu nastala tma...
"Mame ju" Počula som mužský hlas, "oživili ste ju?
,Žije? " Počula som uplakany hlas Lukiho. Potom som uvidela všetkých ale Joe tam už nebol. Všetci na mňa len pozerali. Začala som plakať a som im čo sa stalo. Ale už museli všetci odisť. Neskôr som len počula ako niekto vkročil do izby a objal ma. Otvorila som oči a tam má obimal Joe. On sa na mňa pozrel a ja som pozerala na neho. Zrázu prehovoril prepač mi to Beka že si takto kvôli takému k#k#t#vi ako som ja prišla skoro o život, je mi to ľúto Beka vážne. Ja som len povedala v pohode je tí odpustene ale nikdy to už nesprav prosím Joe. On len prikivol a objal ma. Zrázu mi chcel dať pusu ja som sa len uhla a povedala mu nech prestane... On sa mi ospravedlnil že nevie čo to do neho vošlo a objal má znova....
O týždeň neskôr má pustili domov a bola som pod kontrolou aby som si nič nerobila. Prišiel čas kedy som mohla ísť von. Prišiel po Luki mňa a ja som išla rýchlo za ním a objala som ho ale potom som zistila že tam je aj Joe objala som ho a aj on mňa. Potom sme išli oslavovať Lukiho narodeniny.
Prišiel aj Desti bratranec Mike.Mike❤
Bolo všetko skvele prišiel čas na pripitie. Luki sfúkol sviečky a Joe zobral zápalky a začal ich zapaľovať. Keď zrazu zapálil gauč... Ja som sa bala Joe sa skoro zapalil a aj Desti pretože bola najbližšie a Isabel bola pri nej...
Potom ten oheň prestal Desti bola pri bell a ja som pomáhala Joe-kovi zbierať zapalki a Luki bol v izbe s Mikeom a hrali na klavíri.
Neskôr Beka išla na záchod a hneď za ňou aj Joe, potom som išla ja s Lukim do izby a bozkavali sme sa. Deny tam ostala s Mike-om. Deny mala hodinu depky a potom sa zobrala a odišla domov ja som len kričala na Bel a Joe-ka aby sa s ňou prišli rozlučit ale nestihli to...Dúfam že sa Vám táto časť páčila ešte to bude zábava...
A Ďakujem že tento príbeh čitate.
YOU ARE READING
My Life😭❤
Teen FictionTento príbeh bude o jednej babe ktorá má ťazky život.. pretože ma rozvedených rodičov a zle to zvláda ale pomáha jej jej priateľ a jej partia❤.. Ale jej najlepší kamarat Joe sprejuje a tým sa dostane do problémov a kvôli tomu sa ich partia začne pom...