Kapitola 8

501 22 1
                                    

Byl jsem už pred Kookieho domem. Ten trouba nechal otevřeno. Seděl v kuchyni. Šel jsem potichu k němu, chytl ho a zakryl mu pusu.

Začal jsem sebou trochu cukat a po chvíli jsem otočil hlavu. ,,Hm hm.. mmm.." snažil jsem se mluvit ale nešlo mi to s jeho rukou před pusou a tak jsem na něj jen koukal.

,,Pšš. Uklidni se." Řekl jsem mu svůdně a odendal ruku pryč. Pohladil jsem ho po tváři a ve vlasech a on se na mě vrhnul a začal mě líbat.

Dotáhl jsem ho do postele a sundal mu oblečení. Přivázal jsem mu ruce k posteli a začal ho líbat. ,,Dnes budu já ten nahoře Daddy." řekl jsem a provazy ještě o něco víc utáhl aby se z nich nemohl dostat.

,,Baby boy pusť mě nebo ti naplácám na ten tvůj sexy zadeček." zavrčel jsem na něj.

,,Nechce se mi Daddy." řekl jsem a začal mu rukou dráždit jeho kamaráda.

,,Varuju tě. Skončíš špatně. Pusť mě!" Zařval jsem snad na celej dům a jemu hrkli slzy do očí. Já se jen pousmál.

,,Mě vaše varování nezajímá Daddy." řekl jsem a dál ho trápil. Pak jsem ho otočil bříškem dolů a začal ho lehce bičovat po zadečku.

,,Ty mizernej spratku malej. Za tohle zaplatíš. To ti nedaruju." Řval jsem na něj víc a víc. Já po chvíli cejtil jak se třese.

,,Co mi uděláš?" zeptal jsem se ho.

,,Zmaluju ti ten tvůj sexy zadeček tak, že si už nikdy nesedneš." Zavrčel jsem a začal jsem kopat nohama.

,,Ale ja budu ten první kdo tady někomu zmaluje zadeček." zasmál jsem se a dal mu větší ránu díky které měl zadeček krásně červenej.

,,Ty spratku." Zařval jsem a když mě znova švihnul tak jsem vykopl nohou tak, že jsem ho omylem kopl.

,,Takže můj Daddy bude zlobit jo?" řekl jsem a uvázal mu nohy tak aby je měl pořádně roztažené a nemohl s nima hýbat. Naslinil jsem si jeden prst a strčil ho do něj.

,,Ty sráči." Zařval jsem a začal jsem sebou cukat a házet. Jeho to bavit přestane to je jasný.

Ušklíbl jsem se a vlezl si nad něj. Bez varování jsem do něj strčil svůj penis.

Začal jsem vzdychat. Uklidnil jsem se a on přirážel víc a víc. Byla to slast. Užíval jsem si to. Nakonec jo. Není to tak špatný.

,,Tak co pane? Budete už jen ten dole?" zeptal jsem se s úšklebkem a nasadil maximální rychlost.

,,Ne. Zapomeň." Zavrčel jsem a řekl mu naštvaně. Bude litovat o to se postarám.

Když jsem se měl udělat tak jsem z něj vysunul a vystříkal se mu na celej zadeček. ,,Máš moc sexy prdelku." řekl jsem s úsměvem.

,,Očisti mě a pomož mi. Teď já." Rozkázal jsem mu a začal jsem sebou škubat.

,,Ty čekáš že tě pustím a nechám tě mi natrhnout zadek jo?" zeptal jsem se ho.

,,Jo ty mizernej parchante. Tohle ti nedaruju." Řekl jsem mu vážným tónem a ukázal prostředníček.

,,Tak za tohle si tu zůstaň." řekl jsem a oblékl se. Pak jsem se zvedl a šel si v klidu do obýváku.

Ten mizera. Začal jsem sebou cukat a tím jsem se uvolnil. Šel jsem potichu dolu a pozoroval jsem ho.

Pustil jsem si film a v klidu se na něj díval.

Všiml jsem si šátku a vzal jsem ho. Šel jsem k němu, chytl jsem ho, zavázal mu pusu a odnesl do ložnice. Slvlékl jsem ho a přivázal jsem ho k posteli pevněji než on mě.

Kňučel jsem a cukal sebou abych se uvolnil jelikož to bolelo.

Naopak jsem mu pouta utáhl. Usmál jsem se a jemně ho políbil a udělal mu mokrou cestičku až k jeho kamarádovi.

Různě jsem se kroutil a kýval hlavou ve znamení že nechci.

Odběhl jsem si pro batoh, který jsem měl sebou a vyndal jsem venušiny kuličky.

Kroutil jsem dál rychle hlavou a doufal že se slituje.

Zasunul jsem do něj kuličky a začal ho lechtat aby se aktivovali vibrace. On se hned začal kroutit a já mu vyndal šátek z pusy.

,,Daddy! Dost!" křičel jsem a smál se zároveň. U toho jsem ale i sténal jelikož to bylo hrozně moc přijemné.

Přestal jsem ho lechtat a začal jsem ho pozorovat. ,,Říkej mi Tae. Ty můj Kookiesku."

,,Dobře Tae. A vyndáš to ze mě?" zeptal jsem se.

,,Ano." Udělal jsem a vyndal jsem z batohu vibrátor. Strčil jsem ho do něj celej a dal do na max.

,,Ach Tae!" Zasténal jsem a prohl se v zádech jako luk. ,,Pustíš mě?" zeptal jsem se.

,,Ne. Teď tě potrápím." Oznámil jsem mu a začal jsem s vibrátorem hýbat.

,,Tae!" vykřikl jsem slastně. ,,Prosím. Chci v sobě vašeho kamaráda." řekl jsem.

,,Ještě ne." Nasadil jsem mu erekční kroužek a zmáčkl mu jeho kamaráda. ,,Tak teď tu pěkně počkej."

,,Tae prosím ne.." říkal jsem a snažil se neudělat.

,,Maš smůlu." Řekl jsem mu a odešel jsem do obýváku.

Když odešel tak jsem se začal kroutit tak aby jsem ze sebe ten vibrátor dostal.

Myslí si, že mu to pomůže, ale strčil jsem mu ho tam na doraz. To ze sebe nedostane. Musel jsem se zasmát.

Vůbec mi to nešlo. Po chvíli jsem to vzdal a začal jsem sténat. Po nějaké době jsem se nasucho udělal a začal kňučet jelikož to bylo nepříjemné.

Slyšel jsem jeho kňučení. Šel jsem za ním a pohlédl jsem na něj. ,,Tak to vypadá, že se Kookiesek nemůže udělat?"

,,Jdi do hajzlu.." zavrčel jsem na něj.

,,Ale ale. Chceš se udělat Kookiesku?" Přešel jsem k němu a kousl ho do rtu a přejel jsem po jeho kamarádovi.

,,Ano prosím.." zavzdychal jsem.

,,Dobře, ale musíš ještě vydržet." Vyndal jsem z něj vibrátor a v nikl jsem do něj a začal jsem s rychlýma přírazama.

,,Ach Tae! Prosím! Sundej.. mi ten.. kroužek.." řekl jsem a pak dál hlasitě sténal.

VKOOK (texting)Kde žijí příběhy. Začni objevovat