baby boy: Je pravda že máš někoho jiného?
Daddy: Co? Mám jen tebe.
baby boy: Jo? Vždyť mi všichni psali že jsi si našel holku. Viděli tě se s ní líbat. Tak jsem si to šel zkontrolovat a koho nevidím.. Tebe jak se v parku cucáš s jinou.
Daddy: Heh. Ty myslíš tohle? Takže za prvé. Její přítel, tedy bývalí, ji mlátil. No a potřebovala pomoc. Tak jsem se nabídl, že budu dělat jejího nového přítele. To sem jí v tom měl nechat? Neboj. Ujišťuju tě, že jsem teplejší než globální oteplování nebo poušť.
baby boy: Ale lepší lež tě nenapadla?
Daddy: Nelžu ti. A pokud mi nevěříš tak co si potom za přítele.
baby boy: Přítel co se neocucává s někým jiným když někoho má!!
Daddy: Znám jí od školky. Jen jsem jí chtěl pomoc. Fajn. Tak mě odkopni když mě nechceš.
baby boy: No jasně. Hned se mě vzdej a ani o mě nebojuj. To mě ta holka rychle nahradila.. Jo počkat.. Ty jsi mě vlastně nikdy ani nemiloval...
Daddy: Já o tebe bojuju. Bojuju o tebe už od doby co tě znám. Proč mi nevěříš?
baby boy: Nevím.. Prostě to nejde.. Sbohem..
Daddy: Tak fajn. Jdi do hajzlu. Za to co se mi teď stane můžeš ty!!
baby boy: Dělej si co chceš.. A víš ty co? Za mojí smrt budeš moct ty!
Druhý den
Kimísek: Ahoj Kookie.
Kookie: Ahoj Namjoonie. Co potřebuješ?
Kimísek: Slyšel jsi tu zprávu o Taem?
Kookie: Jakou?
Kimísek: Je v nemocnici. Nějakej idiot ho bodnul. Bojuje o život. Myslel jsem, že to víš.
Jen co to napsal jsem vyběhl do nemocnice. ,,Kde je Kim Taehyung?" Ptal jsem se.
Když mi řekli kde je tak jsem hned vyběhl k němu do pokoje.
,,Tae?" zašeptal jsem.Probudil mě něčí hlas. Pomalu jsem se probouzel a cejtilv jsem strašnou bolest v břiše. Pohledem jsem zajel na člověka co mě vzbudil. ,,C-co tu děláš?"
,,Musel jsem přijít.. Bál jsem se o tebe." řekl jsem smutně.
,,Po tom jak si mě neprávem obvinil?" Zeptal jsem se ho naštvaně.
,,Tae mě to mrzí.." Zašeptal jsem.
,,Vypadni. Chápeš ty vůbec jak jsi mi tím ublížil? Nikdy bych tě nepodvedl. Já nebyl ten kdo řekl, že mě podvede se sousedem."
,,Jenže já bych to nikdy neudělal!" řekl jsem
,,A já tobě snad jo?." Vykřikl jsem na něj. ,,Vypadni."
,,Ne.." řekl sem.
,,Vypadni." Zařval jsem na něj. ,,Nebo..." Neodpověděl jsem to, lfotože jsem začal brečet.
,,Proč mě u sebe nenecháš když ti říkám že mě to mrzí?"
,,Já nechci abys mě opustil. Nikdy. Bojím se, že tě ztratim.
Opatrně jsem si sedl na jeho klín a objal ho ,,Nikdy tě neopustím."
Začal jsem naplno brečet a natiskl se na něj.
Pevně jsem ho objímal a dával mu pusinky na krk.
Brečel jsem dál. Nechtěl jsem ho ztratit.
,,Neplač prosím." řekl jsem.
,,Dobře. Miluji tě." Hlesl jsem a vášnivě ho políbil.
,,Já tebe taky." řekl jsem a dal mu pusu.
Povídali jsme si a on se stále usmíval jako sluníčko. Když odcházel tak jsem byl moc smutnej.
,,Za jak dlouho sem přijdou doktoři?" zeptal jsem se.
,,Za chvíli. Proč se ptáš Kookie?" Zeptal jsem se zcela nechápavě.
Nevinně jsem se usmál a nadzvedl mu košili. Díval jsem se mu do očí a začal mu olizovat kamaráda.
,,Tak snad jim to bude trvat dlouho." Řekl jsem mu s úsměvem a pomalu jsem vzdychal když mi ho začal kouřit.
Vzal jsem si ho do pusinky a začal mu pomalu kouřit. Po chvíli jsem si ho z pusy vyndal a vytáhl si pásek z kalhot. Nevinně jsem se na něj díval a lehce ho švihal po penise.
,,Neblázni. Co když sem prijdou doktoři? To bys jim blbě vysvetlil."
,,Vadí?" zeptal jsem se a švihl ho silněji.
,,No nevadí, ale doktorům bys to nevysvětlil." Zasmál jsem se a stáhl si košili.
,,Ani bych se o to nesnažil. Nechal bych tě v tom." řekl jsem s úšklebkem a začal ho lehce kousat do penisu.
,,Tady ne. Měj rozum. Chováš se jako dítě." Řekl jsem přísně a lehce ho odstrčil.
,,To ti tak vadí že to s tebou chci mít?" zeptal jsem se ho.
,,Ne, ale počkej si."
,,Prosím Daddy.. Teď.. Bude to rychlé.." řekl jsem.
,,Fajn, ale jestli nás načapou tak to vysvětluješ ty. Jasný?" Zeptal jsem se a čekal na jeho odpověď. Jemu se rozzářili oči. No jo. Je jak malej.
Nevinně jsem se pak na Taeho usmál a roztáhl mu nohy. Stáhl jsem si kalhoty a strčil do něj svůj penis.
Přeložil jsem si polštář k puse a snažil se tak ztlumit své steny. ,,V-íc." Nakázal jsem mu a on uposlechl.
Přirážel jsem tvrdě do jeho nitra a u toho jsem ho líbal a kousal do bradavek. Položil jsem si jeho nohy na ramena a dostal se tak do něj hlouběji.
Sténal jsem víc a víc. Sice jsem to tlumil, ale bál jsem se, že to někdo uslyší.
,,Jsem rád že se ti líbí bejt dole." řekl jsem a přirazil silně na jeho místečko.
,,Mo-c si nezvykej." Řekl jsem a věděl jsem, že už budu. ,,Radši mi ho vykuř." Nakázal jsem mu.
Natáhl jsem mu košili a vytáhl si z batohu vibrátor co jsem sebou měl. Nechal jsem ho aby si ho naslinil a pak jsem ho na max zapl. Strčil jsem mu ho do zadečku a v tu chvíli vešel doktor. Ušklíbl jsem se na Taeho a čekal na to co bude dělat s tím v zadečku když u něj stojí doktor.
Mlčel jsem a jen jsem přikyvoval. Za to zaplatíš ty hajzle. Snalil jsem se nesténat, ale asi jsem vypadal jako čůrák.
,,Pane? Mohu se zeptat proč když vám říkám o vašem stavu tak vám stojí penis?" Zeptal se ho doktor a já se začal nenápadně smát.
Zrudl jsem a pohlédl jsem na Kookieho. ,,Ty hajzle. Tohle ti nedaruju."
,,Moc se za něj omlouvám pane doktore ale můj přítel s tím má hrozné problémy.." řekl jsem a poplácal Taeho po penise aby věděl o čem mluvím. ,,Chápu. Chtěl by jsi na to Taehyungu předepsat nějaké prášky?" zeptal se ho doktor.
,,Ne nechtěl páč jsem v pohodě. Spíš to ze mě už kurva vyndejte." Řekl jsem naštvaně a probodl Kookieho pohledem.
,,A co z vás máme vyndat?" zeptal se doktor nechápavě.
ČTEŠ
VKOOK (texting)
FanficStanou se z nich přátelé nebo nepřátelé? Dozvíte se v příběhu. S tímto příběhem mi pomáhá SavageVampire