Nasıl başlıcağımı bilemiyorum ilk önce kendimi tanıtmakla başlayım kısaca adım Hazal 17 yaşındayım lise son okuyorum Samsunluyum bölümler iledikce beni tanırsınız zaten.
Küçükken bir ameliyat geçirdikten sonra kilo aldım. Sonra hep yaşıtlarım fazla kilolu bir çocukluk geçirdim orta okul lise lise 2'ye giderken 74 kiloydum yazın azim edip sporla 62 düştüm çevremdeki herkes çok şaşarım iltifata bulundular bunlar insanın çok hoşuna gidiyor sonra lise 3'te aynı kiloları geri aldım eve 4-5 gibi gelip ne bulduysam yiyordum tıka basa bir insan ne kadar yemek yiyebilirin kanıtıydım resmen abartıyor diye bilirsiniz şunu bilirim 4 tabak rus salatası , börek ,tatlı ,çikolata ,cips ve daha fazlası yalnız bu sadece eve gelince yediklerimdi haliyle 74 kilo olmam normaldi ve bunlar eski kiloma geri döndüm. Çevremdeki herkeste "ne güzel kilo vermiştin çok kötü oldun" gibi şeyler söylediler. Benim asıl kiloları vermek istememin sebebi de sağlıklı bir yaşam ve istediğimi giyebilmekti peki başarabilcekmiyim?
İlerideki bölümlerde boyumu ve kilomdan basedicem aradada sohbet edicez hep düz anlatım sıkar insanı Kendinize iyi bakın canlar peki başarabilcekmiyim? Hep birlikte başarıcaz mı ? 🤗
Yazım yanlışları için kusuruma bakmayın.❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
Teen Fiction17 yaşındaki genç bir kızın zayıflama günlüğüdür. 12 kilo veren vermeye devam eden bir kız 🌹