Merhaba geleceğin fit kızları biraz geç olsada yeni bölüm yazmaya karar verdim. Aslında daha sık yazmak istiyorum. Hemen başlayalım öyleyse 🤗
Kilo vermek istiyorsanız ilk yapıcağınız şey hemen başlamak bugün bunuda yiyim yarın başlarım gibi sözlerle kendinizi avutursunuz anca pazartesi başlarım gibi sözler söylerseniz hiç bir pazartesi tam anlamıyla başlayamazsınız. Kilo vermek sabır işidir zaman alıcak bir iş hiç bir zaman pes etmemeniz gerekir savaşı karşı taraf kazansın istemezsiniz değil mi?
Kilo vemenin basit bir formülü vardır. Günlük almanız gereken kolori miktarını bilmek bu günlük kolorinin üstüne çıkarsanız kilo alırsınız altına inersenizde kilo verirsiniz. Tabiki herkesin günlük kalori miktarı farklıdır bu yaş ,cinsiyet ve gün içinde hareketlerinize göre değişir.Hergün düzenli bir biçimde uymanız gerekir. Dicek siniz ki sürekli bunu yazıp hesaplıyacağım mı? Yazmak işi hem unutulacak bir şey hemde biraz üşenmemek gerekir kısacası hiç benlik değil bunun için uygulamalar var direk gramı yazıyorsunuz o kendisi hesaplıyor. Yediklerinizde dengede tutmanız gerekir. Mesala öğle yemeğinde 2 kaşık pilav yediniz akşam yemeğini sebze ağırlıklı yada az kolorili bir yiyecek yemeniz gerekir. Kendinizde çok sıkmayın yemeklere sürekli takılıp kendinizi bunaltmayın bunu yaparsanız deprosyano girer ve yemeğe kendiniz daha çok verirsiniz. Ben diyetisyen yada beslenme uzmanı değilim ben tecrübelerime ve diyetisyenlerden kendimce size tavsiye verip sizi desteklemek istiyorum. Bir yazardan çok arkadaş gibi olmayı isterim. İstediğiniz zaman mesaj atabilirsiniz.
Ne zamandır tarılmıyorum kızlar kilo verdimi tam olarak bilmiyorum. 4 gün sonra tartılacam. Tabiki de sizlerle paylaşmayı unutmıcam yeni bölüme kadar kendinize iyi bakın geleceğin fit kızlar. Yazım yanlışları için kusuruma bakmayın lütfen ❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
Tienerfictie17 yaşındaki genç bir kızın zayıflama günlüğüdür. 12 kilo veren vermeye devam eden bir kız 🌹