- Szia! - mosolygott. Egy hajszál választott el attól, hogy sikoltva a térdeimre essek, könnyes szemmel öleljem át a lábát és soha ne engedjem el. Hisz olyan jól nézett ki... De össze kellett szednem magam. Nem láthatta, ami lejátszódott bennem. A tekintetem nem tükrözhette az iránta érzett imádatomat, ahogy a vággyal vegyült
- Szi-szia...
- Mit szeretnél csinálni? - kérdezte kedvesen, miközben zsebre vágta a telefonját és elindult az egyik irányba. Megrántottam a vállam, így a tudtára adtam, hogy nekem mindegy - Van egy tök jó hely. Nagyon kevesen járnak arra. Megmutatom.
- Ömm... Rendben. - mondtam halkan, mintha lenne bármi választási lehetőségem. Az ébredező utcán csak a csend honolt. Igaz, a bakancsom egyenletes dobbanásai visszhangoztak, ám ettől eltekintve némaság töltötte be a teret - És most... Végig csendben leszünk?
- Nem. Mit szeretnél csinálni? - ismételte előzőleg már feltett kérdését, amire még mindig nem találtam a megfelelő választ. Szívem szerint azt mondtam volna, hogy meg szeretném ölelni, de ezt az ötletet rögtön el is vetettem - Kérdezz-felelekezünk?
- Oké! - vágtam rá. Ez a kérdés mentett meg a mérhetetlen szégyentől, amit talán később éreztem volna. Egy egyszerű kérdésre nem tudtam rendes választ adni. Egyszerűen annyira elvarázsolt... Mintha nem is én lettem volna - Kezded?
- Persze. - mosolygott - Lássuk csak... Volt már barátod?
- Volt. - mosolyodtam el visszagondolva rá. Milyen boldogok is voltunk... - Na, én jövök. Neked..? Áhh, nem! Biztos volt már bará....
- Nem! - vágott közbe. Meglepettségemben majdnem felbuktam egy nagyobb méretű kőben. Már csak az kellett volna... Megcsókolni a betont előtte. Az én szerencsémnek köszönhetően még a fogaimat is kitörtem volna - Vigyázz, el ne ess már! Amúgy ne kérdezd, nem tudom miért. Azt se tudom, hogy valaha voltam-e már szerelmes.
"Majd leszel..." Gondoltam magamban. Tovább sétáltunk. Az idő gyorsan telt, alig lehetett észrevenni, hogy már egy kihalt utcán járunk. Tom nagy léptekkel haladt, a szembe szél pedig csak megnehezítette azt, hogy utolérjem.
- Akkor én jövök... - hangzott el sokadjára a már jól ismert mondat. Megállás nélkül faggattuk egymást és egyre merészebb, perverzebb kérdések jöttek - Meg mernéd fogni?
- M-mit??? - kérdeztem felénken. Hangom egy egéréhez hasonlóan vékonnyá vált, szemeim felvették egy tányér alakját. Tom jót mosolygott a reakciómon, de nem válaszolt. Tudta, hogy tudom miről van szó - Én... Nem tudom. Lehet.
- Gyere! - mondta, majd az eddiginél is gyorsabb tempót vett fel és egy nagy bokor mögé tessékelt - Hadd szóljon.
- Mivan? Teljesen elment az eszed? - kérdeztem idegesen, bár nem igazán szándékoztam kimutatni ezt az érzést. Félénken hátráltam egy lépést, mire mosolyogva lépett elém - Tom!
- Nyugi, Rebecca! Csak kinyújtod a kezed, megfogod és kész. Oda se kell nézni. - mondta kedvesen. A hangja... Volt benne valami, aminek nem tudtam ellentmondani. De mégis mit csinálhattam volna? Csak fogjam meg néhány nap ismeretség után? Hülye lennék - Rebecca...
- É-én... Nem tudom, jó ötlet-e ez!
- Cserébe megölellek. Naa, Rebecca! Tudom hogy szeretnéd! - könyörgött... Könyörgött, hogy fogjam meg. Nem tudtam ellenállni neki. Elé léptem és kinyújtottam a kezem
- Figyelj... - léptem hátra egy nagy lépést. Tom arcára kiült a csalódottság és a fájdalom. Sajnálkozva ráztam a fejem, majd tenyerembe temettem az arcom - Megölelsz és odateszed a kezem. Megfelel?
- Meg!
Óvatosan lépkedtem felé. Széttárta a kezeit és mosolyogva várta, hogy teljesen előtte álljak. Már csak fél méter választott el minket, mikor megragadta a derekam és magához húzott. A torkomban egy gombóc keletkezett, amitől nem tudtam kinyögni, hogy várjon. Így nem várt, nem tétovázott. Megfogta a kezem és nadrágja kidudorodó részére helyezte. Tudtommal a fiúknak elég érzékeny pontjuk az, ő mégse sajnálta. Erősen hozzányomta, amitől csodának tartottam volna megszólalni.
- Na milyen? - kérdezte. Hangjában hallani lehetett a büszkeséget, amit mérete iránt érzett
- Hát... Izé... - dadogtam. Nem voltam ehhez hozzászokva. Nem szoktam senkit fogdosni, főleg nem ilyen nyilvánosan
- Mondd csak, nyugodtan!
- Hát... Nagy... És ke-kemény... Mi-miért ilyen kemény? - kérdeztem felénken. A nyakamon éreztem, ahogy egy elégedett mosoly szökik szája szegletébe
- Mert tetszel neki. - mondta halkan. A válasz megdöbbentett, de nem annyira, mint a következő mozdulata. Száját nyakamhoz préselte, majd hirtelen szívni kezdte. Jóleső fájdalom söpört végig rajtam, ahogy a mögöttünk álló ház falának nyomott és egyre erősebben, durvábban szívta a vékony bőr réteget - És neked tetszik ő? Csak mert most nagyon szorítod. Ami nem baj, csak mondom.
- Jaj... Ne haragudj! Nem volt szándékos. - húztam el a kezem. Az élvezet talán elvette az eszem, átvette felettem az uralmat és meggondolatlanul cselekedtem. Ez lenne az értelmes magyarázat arra, hogy tudtomon kívül miért szorítottam rá ennyire
- Mondom hogy nem baj. Sőt, igazán tetszett. Megismételhetnénk... - mosolygott perverzen. A vérnyomásom az egekbe szökött, levegővételem nem volt épp egészséges
- É-én...
- Relax, Rebecca! Relax! Semmi baj nem lesz, ígérem. Ez a kettőnk kis titka. Nem kell tenned semmit, csak hagyni, hogy megöleljelek és valami nagyra tegyem a kezed. - félénken bólintottam, mire ő is ezt tette, csak ő látszólag magabiztos volt. Magához húzott, óvatosan megfogta jégcsappá fagyott kezemet, majd óvatosan az előbbi helyre tette - Nyugi. - Én teljesen nyugodt vagyok. Gondoltam magamban, hisz akkor még ötletem se volt, mire készül. Azonban időm se volt gondolkozni, éreztem, ahogy a gomb szétpattan a tenyerem alatt, hallottam a cipzár halk sercegését, majd a farmer helyett egy selymesebb, puhább és vékonyabb anyagot tapintottam. Épp készültem elhúzni a kezem és magyarázatot kérni, de Tom megelőzött - Shh! Ne félj, beljebb nem megyünk. Egyelőre...
YOU ARE READING
Csak Dugópajtik (18+)
Non-FictionVolt már veled olyan, hogy halálosan beleszerettél egy srácba? Ja, hát igen. Ilyen mindenkivel volt. Volt aki megkapta, volt aki nem. Én ezek közül különös módon egyik csoportot sem erősítem, mégis megtörtént velem, hogy totál belezúgtam egy két évv...