Lesiettem ajtót nyitni, a szívem majd kiesett a helyéről.
----------------------------------Amikor megláttam Adamat, még levegőt is elfelejtettem venni.
- Mi az baba? Ennyire jól nézek ki?
- Jaj nem! Vagyis de! Szóval hogy azt akartam! Ááá hagyjuk. (Gratula Bell! Fantasztikus hazudozó lesz belőled)
- Értem én! (Mondja mindezt 1000 wattos mosollyal)
- Akkor indulhatunk?
- Persze Hercegnő!
Elköszöntem anyától majd végre elindultunk.
Egy közeli park felé vettük az irányt.
- És miket szeretsz?
- Hááát. Szeretek zenélni, táncolni és deszkázni. Nameg téged. 😏
(Nagyszerű most rák vörös vagyok)
- Jaj de kis vicces valaki!
- Én nem vicceltem!
- Jó.. (Igen , tudom fantasztikusan reagáltam le ezt a szitut is. Nem kell mondani)
- És te?
-Én? Hát én nem is tudom. Hát még csak egy pár napja hogy ismerlek. Szóval nem tudom mit kéne mondjak.
- Én nem arra gondoltam. Úgy értem mit szeretsz csinálni? (Habár jólesett volna ha azt mondja hogy szeret. Na mindegy nem adjuk fel!)
- Jaa. Hát szeretek énekelni.. De nem tudok. 😅
(Remek. Totál beégtem.)Közben megérkeztünk a parkba, ahol leültünk egy padra. Elég kihalt volt, úgy értem a vártnál kevesebben voltak. Alig lézengett ott valaki.
- Meghallgatnálak! Biztos szép hangod van!
- Nem nem. Mondom. Szörnyű..
- Hé. Hercegnő. Csak mutasd meg. Kérlek!
- Ha megmutatom akkor soha többet nem kell?
- Hááát. Azért nem soha, de mára békén hagylak vele.
- Huhhh. Jó.
Szépen lassan elkezdtem énekelni Shawn Mendes-től a Life of the Party-t.
Adam pedig majdnem tátott szájjal hallgatott. Majd végre befejeztem.
- Kicsi! Neked csodálatos hangod van! (Mondta teljes komolysággal arcán.)
- Áh ugyan.
- Nem de tényleg! Bell! Te egy istenadta tehetség vagy! Soha nem hallottam még ennyire gyönyörű hangot.
- Tényleg? Nos. Köszönöm. (Nagyszerű, megint vörösbe)
- Tudod. Én gitározok. Ha gondolod egyszer átjöhetnél zenélni.
- Igen az jó lenne.
Nem is tudom. Valahogy mellette más. Mellette nyugodt vagyok. Nem aggódom azon hogy hogy nézek ki, ki bámul meg vagy bármi hasonló. Úgy érzem mellette biztonságban vagyok.
A nap további részében beszélgettünk. Elmondta hogy az apukája külföldön dolgozik, én meg hogy az enyém elhagyott.
Érdekes. Majdnem ugyanúgy élünk csak mégse. (Ez egy nagyon értelmes mondat volt, írói szerk. 😂)Megbeszéltük hogy legközelebb nála találkozunk, és zenélünk egy kicsit.
Furcsa. Valahogy neki elhiszem, hogy tényleg jó hangom van.
Amikor kezdett lenyugodni a nap szépen lassan elindultunk haza. Út közben meg kellett álljunk mert Adamnak valami dolga volt, megkért hogy ne leskelődjek. Mikor szólt hogy "leshetek" megfordultam és ott állt előttem egy szál vörös rózsával.
Hát ha eddig nem voltam elég vörös akkor most mar tuti a hatás.
(Na de azért álljon már meg a pillanat! Hogy lehet valaki ennyire édes?)
- Ezt miért kapom?
- Mert mondtad hogy szereted, én meg neked szerettem volna örömet szerezni.
- Istenem de édes vagy! (Hupsz ezt hangosan mondtam????)
- Te még édesebb.
Mondta majd megcsókolt.
Életem első csókja... Nem is lehetett volna szebb.
(Szerintem ő még csak nem is sejti, hogy ez volt az első, de nem is kell tudnia.)
Egyszer csak feltűnt hogy nagy a tömeg, majd mikor ajkaink elváltak egymástól körül néztünk és rá kellett döbbenjünk hogy az egész utca minket néz.
Mindenki mosolyogva állt, és tapsolt.
Összenéztünk majd kicsit sietősre véve, heves bólogatások közepette odébb álltunk.
A haza vezető úton nem sokat beszélgettünk.
Adam átkarolt és néha-néha belepuszilt a hajamba.
Mind a ketten mosolyogtunk. Nem bírtuk abbahagyni.
Elértünk a házunkhoz. Elég későre járt már szóval kaptam egy puszit a számra majd elkezdtünk búcsúzkodni.
-Jó éjt Hercegnőm! És köszönöm ezt a napot.
- Ugyan. Én köszönöm. Jó éjt.
Megvárta míg beérek a házba, és csak utána indult el.
Bent elmeséltem anyunak a történteket és ő csak csöndbe hallgatott. Néha elmosolyodott.
- Megismerhetem ezt a fiút?
- Persze majd megkérdem van e kedve átjönni.
- Mondjuk holnap?
- Nem. Holnap versenye van.
- Milyen verseny?
- Deszka.
- Értem. Akkor holnap után?
- Megkérdem. De nem ma mert isssszonyatosan fáradt vagyok. Le is fekszem aludni. Jó éjt anyu!
- Jó éjt!
Felmentem letusolni majd mikor végeztem befeküdtem a pihepuha ágyikómba. Mielőtt elaludtam volna pittyegett a telóm.
Adam: Jó éjt Hercegnőm ❤
Én : Jó éjt ❤
Miután leírtam elnyomott az álom...
---------------------------------------------
Hali Mindenkiii! ❤
Mi újság van veletek? 😊
Végre kész ez a rész is. Remélem tetszik! Ha tetszett Vote-olj vagy kommentelj. 😊
YOU ARE READING
Szeretsz? Bizonyítsd!
RomanceCsak egy molett lány akit egész életében cseszegettek a súlya és kinézete miatt. Beleszerethetne bárki is? Ugyan dehogy! Legalábbis Ő így gondolta...