15 септември
БИП БИП БИП ...
Глупавата ми аларма изваня точно в 06:30 . Мразя да ставам рано. Станах и извърших сутрешните си процедури. 15 минути по-късно стоях пред гардероба и избирах тоалетна си. 5 минути по-късно облечена с черни прилепнали дънки, бяла блуза и карирана риза отгоре вече сплитах косата си в плитка.
След още няколко довършителни щрихи бях готова и тръгнах към училище.
- след шестия час -
Вече вървях към нас и обмислях какво да облека за партито довечара. Да... през обедната почивка ме поканиха и трябва да отида по незнайни причини измислени от най-добрата ми приятелка.
Ще е в къщата на Хари Стайлс един от най- добрите приятели на Зейн.
Впрочем да поясня Зейн Малик / bad boy /, Хари Стайлс / сваляча /, Луи Томплинсън / шегаджията /, Найл Хоран / вечно гладния /, Лиам Пейн / разумния / Това е групичката, която никога не се раделя. Пет момчета, които се познават от малки. Правят всичко заедно и си споделят до най-малката подробност. По едно време имаше слух, че даже ще сформират бой банда. Слуха тръгна от един купон, на който и петимата се напили и тръгнали да пеят. Въпреки употребените градусате пеели уникално. След изпълнението до ден днешен се опитват да ги накарат да пеят пред публика, но никой не успява. Въпреки това момче от долен курс случайно минавъл покрей къщата на Луи и чул музика от бараката. Надникнал през прозореца и видял как репетират явно авторска песен.