Part 4

39 1 0
                                    

Вървя по улицата  облечена в бяло-черна рокля.  Вече усещам мириса на алкохол, а цигарен дим  замрежва погледа ми.  Не знам дали ще издържа тук повече от час.
Отглеждам се за човека които ме накара да дойда, но от нея няма и следа. Промушвам се през тълпата и тръгвам да я търся.
* 20 минути по-късно *
Прегледах цялата къща, но така и не я намерих...
Излязох на нещо наподобяващо бълкон решена да подишам чист и свеж въздух,  но видях гледка която накара всичкия въздух останал е дробовете ми да изчезне.

Зейн наблюдаваше случващото се навън съсредоточено, но след като вратата се затвори отмести погледа си към мен

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Зейн наблюдаваше случващото се навън съсредоточено, но след като вратата се затвори отмести погледа си към мен.
З: Хей... Какво правиш тук? 
А: Исках само да подишам малко свеж въздух. Вътре е много шумно и задушливо.
З: Аха...  Седни де не стой права.

Седнах на стола серщу него. Започнахме да говорим по всякакви теми,общи приказки ,но все пак водехме диалог. Това за мен беше достатъчно.

Д:  Ти защо си тук?  Имам предвид защо излезе?
З: По същата причина... Не си падам по партита
Д: Но ти си на всяко
З: Това не значи, че се забавлявам.
Замълчах за малко, просто не знаех какво да кажа.
З: Хей ...Защо се омълча? 
Д: Просто не мислех, че ще говоря с теб и то толкова свободно.
З: И аз не мислех, че ще говоря с теб някога, но не съжелявам.
Усмихнах се сръмежливо.
З: Нека се опознаем. Първо ти
Д: Добре...  Аз съм от не толкова заможно семейство, единствено дете, майка ми и баща ми често се карат и не знам колко още ще издържа на виковете. Не ми обръщат голямо внимание, стига им да получавам добри оценки.
Свърших разказа си и го погледнах в очакване. Не каза нищо относно живота ми, а продължи със своя.
З: Родителите ми са заможни, но се разведоха преди 3 години, нямам братя или сестри. Момчетата са всичко за мен и бих направил всичко за тях. Обичам да рисувам, да пиша песни, да пея, да свиря.
Д: Човек на изкуството
Усмихнах се широко
Д: Аз също обичам да пея и да свиря, но така и не се научих да рисувам.
Той се засмя, след което се усмихна към мен, аз отвърнах на усмивката. 
Продължихме да си говорим чесове. Той е наистина добра компания, но стана късно и трябваше да се прибирам вкъщи.
Д: Стана доста късно трябва да се прибирам.
З: Да те изпратя? 
Д: Добре ще се радвам.
З:Хайде да тръгваме.
Продължихме с разговора и по пътя.

Dusk till Dawn Where stories live. Discover now