Benim Dünyam

193 4 0
                                    

(İlk aşkım değildin ama seni çok seviyodum. Bir zamanlar benimdin ama artık değilsin...)

***

Sabah kuş cıvıltılarıyla uyandiğımda annem kahvaltıyı hazırlamış beni bekliyodu. Kahvaltida sevdigim her sey vardi , annemi cok seviyodum. Ama kucukken beni birakip giitigi icin anneme cok sinirliyim. Daha cok babamda kaldigim icin, babamla daha cok vakit gecirip daha cok egleniyoruz. Cesaretim yok anneme neden beni birakip gittin demeye ,çünkü eğer dersem içimdeki nefret gittikce artıcak. Karsimda sacmalamaya devam edicek ve ben buna dayanamiycam. Babam simdi baska bir kadınla evli ve ben ona anne diyorum. Öz annem ise istanbulda başka bir adamla evlenmeyi düşünüyor.

***

Öz annemin kızarttığı kızartılmış ekmeklerin kokusuyla ve annemin bağırışıyla kendime geldim. "Hadi birtanem geç kalıyorsun, otobüsün gelmek üzere" derken daha hızlı yemeye başlamıstım. Babam işteydi. Normalde İstanbul'a gitmeme sadece haftada bir kere izin veriyordu.Bazen ona bile izin vermiyordu. Bende doya doya tadını çıkarıyordum. Tam kızartılmış ekmeğimden bir ısırık daha alıcakken annem camdan otobüsün sesini duymuş. "Kızım otobüsün geldi. Yine gel olur mu ? Babanı sakın üzme sonuçta o da senin baban , derslerine iyi çalış bu sene , notlarını düze-" off anne tamam ya öğüt vermeyi kes artık , bari giderken yapma " "tamam tamam bisey demedim,ama kendine dikkat ediceksin söz ver bana ? " "söz annelerin en güzeli ,söz" diyip yanağına bir öpücük kondurdum. O da beni öptü, hem de defalarca...

Otobüste giderken müzik dinliyordum, ve bir süre sonra şarkıyı mırıldanmaya başladım.

"WHAT MAKES YOU BEAUTİFUL."

Benim DünyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin