NEFRET !

40 2 0
                                    

    Olamaz! bu Berk miydi ? Ne kadar da çok benziyorlardı. Yok yok o olamazdı değil mi ? Bu kapıdan giren kişi Berk olamazdı (!) Kafamı kaldırdığım zamanki o anlık bakışmamıza lanet ettim.  Böyle bir şey nasıl olabilirdi ? Eğer bu Berk ise burada ne işi vardı ? Hadi ama (!) bu sınıfta değildi demi ?Berkle nasıl aynı sınıfta olabilirdim ki ? resmen saçmalıktı. Yok yok şakaydı demi bu ? Ya da rüya olmalıydı. Bu kişi Berk ise bile hiç değişmemiş, yine aynı şerefsizlikleri üzerinde gibi duruyordu. Ben bunları düşünürken Berk 'e benzeyen çocuk boş bir sıraya geçmiş oturuyordu. O anda ise kapıdan üstüne çorba ve pilav döktüğüm çocuk gelmişti. Berk olayı tesadüftü, peki ya bu olay neydi ?

                         ***

     Ders başlamıştı. Bugün okulun ilk günü olduğundan ders işlemiyorduk. Sanırım kendimizi tanıtacaktık. Çünkü hep okulun ilk günü öğretmenler öğrencileri tanımak isterler. Kendi düşüncelerimden kurtulamayınca düşündüğüm şeylerin gerçekleşmesinden nefret ediyordum. Dersimize giren öğretmen Rehber Öğretmeniydi. "Çocuklar hadi bakalım biraz sizi tanıyalım, biraz kendinizden bahsedebilir misiniz ?" deyince insanların şimdi gerçek yüzlerini tanıyacağımı anlamıştım.

                         ***

     Herkesden sonra sıra o Berk 'e benzettiğim çocuğa gelmişti ve bir anda "ben Berk annem öğretmen, babamda öğretmen, bende oğrenciyim "  deyince bütün sınıf kahkahayla gülmüştü. Ben hariç. İnanamıyordum resmen bu Berkti . Bana saldırmaya kalkan kişi, hayatımı mahveden kişiydi o, BERK'Tİ O . (!)

    VE BEN ONDAN NEFRET EDİYORDUM .

Benim DünyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin