İLK GÜN derken günler geçer...

70 2 0
                                    

Çıkmanın ilk günü eli elimde kalbi kalbimde gözü bende...☺
Herşeyimiz bu kadar uyumluyken bozulucağını sanmıyorum inşallah da hep böyle devam eder...
Derken
Günler geçti...
Hastanelerden çıkamadık. Benim bi hastalığım var sol kaşımın üstüne ağrı giriyor ve iki gözüm birden kararıyor. Bu olay Yasin yokken de vardı fakat bu kadar fazla değildi.
Hastaneye gittiğimizde kan istediler kan tahlillerim benim beklediğim gibi çıktı fakat doktorun beklediği gibi çıkmamıştı... Şekerim çok yüksek ve kanım çok düşüktü sınırdaydı. İki tane kan hapı yazdı ve bana Beyin Emarı , EEG çektirmem gerektiğini söyledi.
Dediklerini yaptım bir hafta sonra ikisini de çektirdim fakat ikisinde de hiç birşey çıkmayınca sorunun kalple ilgili olduğunu söylediler.
Gitmeden önce merdivenden düşüyordum adımımı boşluğa atmamla düşecek  gibi olup demirlerden tutmam bir oldu hastaneye de buna daha fazla katlanamayıp gitmiştim fakat gitmem pek işe yaramadı beynimdeki bu sorunun hala neyden kaynaklandığını bilmiyorum...
Ne olursa olsun hangi durumda olursam olayım Yasin hep yanımdaydı bikere beni bırakıp gitmedi veya hiç bir yere tek göndermiyordu. Hakkını nasıl ödeyeceğimi bilmiyorum... Tanıştığım günden beri bir iki defa tartışmamız olmuştu öyle büyük kavgalarımız olmamıştı ve beni hala mutlu etmeyi çok iyi biliyor...
Hastaneye gittiğimiz sırada yer altı bakırcılar çarşısına uğramıştık ve bir alyans yüzük beğendik onu aldı bana taktı amacı hiçbir erkeğin bana  bakmamasıydı☺...
Bugün yine hastaneye gittim serum taktılar fakat sağ kolumda damar yolunu bulmak bu kadar mı zordu, bulamadılar. Kolum şişmişti ve çok ağrıyordu ilaç damarım yerine etime yani yanlış yere gidiyordu. Doktor çağırmaktan başka çarem yoktu daha da kötü olmak istemiyordum.
Bir hemşire geldi hemen sağ kolumdan çıkarıp sol koluma takmıştı sonra biraz daha kendime geldim serum bitti çıkardılar ben de geri yurduma geldim fakat Yasin bey  beni aradı o an beklemiyordum dakikası kalmamıştı ama arkadaşından aramış sonradan öğrendim.
Ona dışarıya çıkmayı düşünüp düşünmediğini sordum.
- Çıkmak istersen çıkalım aşkım,dedi.
- Benlik sorun yok sen istiyorsan çıkalım,dedim.
- Olur, dedi.
- Tamam yarım saate görüşürüz o zaman hayatım.
- Görüşürüz aşkım.

Yarım saat sonra...

Hızlı hızlı yürüyordum , aradım karşımdan geliyordu.
Yanıma yaklaştığında
- Tut elimi , dedi ve elini uzattı bana.
- Tamam , dedim ve tuttum.
Fakat normalde yaptığı bişey değildi bu normalde sarılır öperdi birden "tut elimi" demesine çok şaşırdım.
Arkasından her zamanki ilk oturduğumuz ilk konuştuğumuz kafeye gidip aynı yerimize oturduk.
Ona yaptığım süprizin konusunu açtı onu Yasine söyleyemezdim siz hiç gördünüz mü sürpriz yapılan kişiye süprizin söylendiğini o kadar uğraşmışken bunu bozmasını istemedim ama Yasin bu, inat. İllaaaaaaa öğrenecek , öğrendikten sonra yüzü gülmeye başladı. Bı an içimden geçirdim ( keşke önceden söyleseydim bu kadar mutlu olacağını bilsem söylememezlik yaparmıydım hiç ☺) ...
Çok sevinmişti ama süprizim bozulmuştu yakında süprizin ne olduğunu siz de anlarsınız...
Açtı kolunu kolunun altına aldı beni iyice sarıldı göğsüne koydu kafamı kafedeydik ama ortam umrunda değil Yasin'in o isterse her yerde  sarılır bana her yerde öper hiç birşey onu durduramaz ...
Ben ilk defa böyle bir insan tanıyorum ilk defa bu kadar yumuşak kalpli birine aşık oluyorum ilk defa böyle farklı bakan birinin yanındayım...
Ben ilk defa böyle birini seviyorum...

BÜYÜK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin