Gönül ...
Bu kalp sana bu kadar bağlanan...
Bu gözler sana bakmaya kıyamayan...
Bu eller elini tutunca gülümseyen...
Bu ayaklar sana yürüdükçe koşan...
Bu ruh seninle mutlu olan...
Peki ben ?
Sen gönlümde olduğunda o kadar huzur buluyorum ki bunu bı tek seven anlar...
Okuduğum yerden ailemin yanına geldim sadece bir haftalığına fakat tam on gündür buradayım. Onu çok özlüyorum kokusunu gözlerini sözlerini sesini -tamam telefon var ama telefondan sesini duyunca olmuyor ki yanımdaki sesi daha yakın bana- özledim...
Az kaldı üç gün sonra tekrar göreceğim ve gördüğüm de boynuna atlayıp sımsıkı sarılmak istiyorum. Başka hiç bişey istemiyorum tek istediğim:
Bütün dünyayı hiçe sayıp onu görüp sarılıp kafamı boynuna koyup teninde ki o kokuyu derin derin içime çekip sadece sarılmak ... Uzun bir süre sarılmak.
Annem içli köfte , sarma , börek , poğaça ve sütlaç yaptı.
Bana dediği tek cümle:
- Bahar bu yaptıklarımı Yasin ile birlikte yiyin gidin oturun biyere yiyin sütlaçtan Yasin'e de koydum istediğin sütlaç kavanozun birini Yasin'e ver istediğinde o da çıkarıp üstüne tarçın atıp yesin tadı çok güzel , dedi.
Ben gülmeye başladım sanki benim için değil ikimiz için yapıyor yemekleri fakat hoş bir duygu annemin Yasin'den hoşlanması.
Yasin'i sevmesine seviniyorum çünkü bu zaman kadar geçmişteki benim hayatıma giren erkeklere hiç güvenmedi ve surkeli lakap taktı , onlara lakap takmasını hep sevdi ama Yasin'e takmıyor onu seviyor güveniyor. Çok güzel bı duygu sevdiğin erkeğe ailenin güvenip değer vermesi...☺❤
Allah'ın izniyle inşallah ilerde de böyle güvenir sever onu ailemin ona değer vermesi onu sevmesi birbirlerine olan saygıları benim için çok önemli.
Yasin ile babamın kafaları birbirine çok uyuyor düşünceleri huyları alışkanlıkları fazla benziyorlar birbirlerine. Ben hep istemiştim evleneceğim kişi babam gibi olsun babama benzesin onun huylarını alsın derdim ama bu kadar benzeyeceğini bilmiyordum.☺
Böyle bir mutluluğa sahip olup kaybetme korkusu yaşıyorum. Çünkü onu seviyorum , her seven kaybetme korkusunu biliyordur. Seviyorsan korkarsın bahanesi yok bunun , korkarsın bişey olur başına bişey gelir diye tartıştıktan sonra korkup tekrar konuşup özür dilemişsinizdir bir kere bile sevdiyseniz bunu yapmışsınızdır.
Benim için saygı durustlük özür dilemek teşekür etmek ne kadar yakın olursan ol bunları yapmak çok önemlidir. Efendi biri gibi durursun ve emin ol saygın o kadar kıymetli olur ki etrafındakiler içindeki mücevheri hep geç anlarlar hep geç farkına varırlar...
Onun için
Saygınızı yok etmeyin. Saygı önemlidir. Sen büyüğünün yanında küfredebilir misin ki kalbindeki insanın yanında kufrediyorsun. Unutma saygı olursa arada herşey daha güzel olur...
Onu çok seviyorum çok değer veriyorum...
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK AŞK
Любовные романыEğer kendinden çok farklı bir insana aşıksan bu roman senin için... Bambaşka iki insan, bambaşka iki şehirden gelmişler, bambaşka iki yerde doğmuşlar ve ben size o iki farklı insanın bu hikayede ki tanışıp birbirleri için o farklı özelliklerden hiç...