"O" + Yüreği = Kalbim...

33 0 0
                                    

Ne olursa olsun sevmekten vazgeçmeyin. Aşkı bulmak çok zordur fakat yaşamak daha da zordur ve her zorluğundan bir güzelliği vardır...
O zoru siz başarın aşkı bulursanız kaçırmayın ve kaçmayın... Kıymet bilen değer veren merak eden kıskanan koruyan birini bulmak zordur...
Bir erkek her kadına değer vermez.
Bir kadında her erkeğe değer vermez.
Herkesin kalbinde bir kişi vardır gerisi misafirdir.
Eminim şuan sizinde kalbinizde bir kişi var ve diğer gelip geçenlerin hepsi misafirdi... Sizi hayat için tecrübe ettirmek amaçla girdiler hayatınıza erkekler ve bayanlar konusunda baya tecrübeniz vardır,  öyle umuyorum.
Onların size olan tek katkısı size vermiş olduğu hayat tecrübesiydi başka hiç birşey değildi. Farkına varmışsınızdır. Farkına varmayanlarda eminim bir gün farkına varacaklar.
Peki ne zaman fark edeceksiniz.
Ölecek gibi ağladığınız da mı?
Hayattan tiksinince mi?
Ölmek isteyince mi?
Unutmak isteyip aklınızdan çıkmayınca mı?
Kendinize zarar verince mi?
HAYIR!
Hayatınıza gerçek aşkı aldığınız da  tecrübeli olduğunuzu fark edeceksiniz.
"Ne kadar değersiz insanlara değer vermişiz onlar için ölmek istemişiz" diyeceksiniz...
Ama gerçek birini aldığınızda emin olun geçmişin sizin için hiçbir önemi kalmayacak... Sizi bırakmayacak  biri giricek hayatınıza ve bir yuva kurup minnoş küçük çocuklarınız olacak bı zamanlar annenin babanın yaşadığı o güzel sevinci sende tadacaksın... Ozaman hiç pişman olmayacaksın hayatına o insanı aldığına hiç ölmek istemeyeceksin. Eşini çocuklarını ortada bırakıp gitmekten korkacaksın.
Ben gidersem naparlar diye düşüneceksin ... Artık geçmişindeki gibi yalnız kalmayacaksın fakat hepsinin bir zamanı var ...
Önce aklını toplayacaksın hayatını düzene sokup mesleğini eline alacaksın. Sonra herşey sırayla gelicek hayatını sen güzelleştirmek istemesen de o hayat mükemmel olacak. Bir evin olacak araban herşey sana özel. Sonra istemediğin halde hayatına girip sana kendini sevdirmek için uğraşacak biri olacak ve bu seni etkileyecek ona kör kütük aşık olup gitmesinden korkacaksın ama o gitmeyecek...
Çünkü hiçbir engeliniz yok... Zaten adamsa senden başkasını görmez veya adabını bilen bir kadın ise gözü dışarda olmaz...
Korkacaksın onu kaybetmekten korkacaksın... Ona bişey olduğunda ilk sen koşacaksın... Kıymet bileceksin ki oda senin kıymetini bilsin oda korksun bişey olacak diye tedirgin olsun...
Bakmayın öyle
Bu değer vermektir. Eğer biri senin için endişeleniyorsa bu değerdir biri sana seviyorum diyip endişe duymuyorsa başına ne gelirse gelsin arkanda durmuyorsa değer vermiyordur.
Hepinizin az buçuk hayat tecrübesi varsa... Kalbindeki kişiye onu sevdiğini söyle...
Yarin belki çok geç olabilir... Bilemezsin...

Hayatının da hayatına renk katan o kıymetli insanın da değerini bil...

Ben şimdi diyorum iyiki yaşıyormuşum. Yaşamasaydım Yasin'le tanışamazdım.
Kıymet bilin... Kıymet verene de değer verin...
❤B-Y❤👈 en değerlim...

BÜYÜK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin