Cesta do Bradavic část /1

279 6 1
                                    

Napadlo vás někdy jak si asi žijou lidé po pádu lorda Voldemorta??Jak si užívá syn slavného Harryho Pottera a Ginny Potterové (Weasleyové) v Bradavicích? Jaký mají přátelé jejich děti.

Albus Severus Potter byl téměř stejný jako jeho otec nejen v očích a podobě ale také v chování , měl tmavě hnědé vlasy , až se zdálo že jsou černé , zelené oči měl po otci a nos po matce malý a prostý ..Zato James Sirius Potter (jeho bratr) byl celej po matce ,vlasy světle zrzavé , oči měl nahnědlé , nos také malý a prostý , vlastně by se dalo říci že to byl opravdu jeden z nejkrásnějších čarodějů vůbec , taky ho chtělo dost děvčat .Pak tu byla ještě jejich mladší sestra , byla o rok mladší jak Albus , prakticky zato vypadala přesně jako Ginny , zrzavé vlasy měla po ramena a oči spíše tmavohnědé....

Z pohledu Albuse

,,Tak jo , snad mám všechno .Kufr
...mám .Sovu .....taky mám a co mi ještě schází?No to je asi všechno ...
Počkat , kde mám hůlku !!Sakra to snad ne , kde tak může b-"

Začal vyšilovat Albus Severus Potter , není se čemu divit do Bradavic jede poprvé , chce aby bylo všechno perfektní jako u jeho bratra Jamese kterej do Bradavic jede už po třetí ...Podle Jamesova vyprávění se prý nebude chtít vrátit domů jak je to supr-čupr škola...Každej kdo Jamese zná, ví že je to až moc přehnanej optimista ....Severus samozřejmě také ale ne tak moc , on je spíše realista.....

,,Hej!!Klid brácha " křikl na něj James.

,,Copak si nepamatuješ , že jsi mu ji včera dával.No a zkusíš uhodnout proč?Já ti to rád řeknu ,bylo to kvůli tomu abys ji někde nestratil a pak zbytečně nevyšiloval , ale jak tak koukám tak to moc nepomohlo." Uchechtl se James.

Užuž měl na odchodu když v tom se ještě otočil na Albuse ...

"Jo a mimochodem si pospěš , táta skládá do auta a máma už přestala vyšilovat že tu nebude mít svoje dvě děti.. Však to znáš 'Děti moje , za chvíli už nebudu mít ani tu svoji Lilinku.'"
V tu chvíli James začal napodobovat jeho matku jak brečí .
,, ......co já si jen p-počnu?Co j-já si jen počnu až vás ztratím ......Hlavně ..hlavně si .si n-neubližte."
Začal James rádoby mávat rukama kolem sebe.Samozdřejmě nesměl chybět úšklebek nakonec.

Albus se po jeho směšném napodobení jeho matky Ginny trochu uklidnil ....
Vzal si věci a opatrně běžel i s Jamesem za rodiči.
Albus si vzal od otce hůlku a i s Jamesem si sedli do auta .
Cesta byla docela náročná , jelikož je Ginny furt pobídala aby byli poslušný a tak dále......
Jejich mladší sestra se tomu i s Jamesem smála jen Albus byl docela zamlkej , v hlavě se mu stále vířilo v jaké koleji asi bude...
Chtěl by být v Nebelvíru ale co kdyby byl náhodou ve Zmijozelu.
-------------------

Právě stáli na nástupišti 9 a 3/4.Albus byl stále ohromen tím jak proběhl přepážkou , James už byl dávno někde v tahu s kámoši a Lili s Ginny se o něčem bavili.....
Když v tom k Albusovi přišel jeho otec Harry....
Dlouze spolu debatovali o tom že když by nechtěl být ve Zmijozelu ať to prostě klobouku řekne , a on tak udělá...
Ještě než se rozloučili Albus běžel za Rose , byla to dcera Ronalda Weasleyho a Hermioni Weasleyové. Byla o trošku větší než Albus , měla dlouhé kudrnaté vlasy až pod prsa barvy zrzavé .
V obličeji byla velmi podobná otci tedy Ronovy , u nosu měla malé zrzavé pihy který ji dodávali neuvěřitelnou krásu , nos měla velmi specifický , jelikož byl špičatý a nosní dírky byli obzvlášť velké .
Za to po Hermioně má jen oči a nevyčíslitelnou inteligenci.
Má mladšího brášku Huga , který je spíše podobný více Hermioně , tmavo-zrzavý krátký vlasy, nos jemný a ústa trochu do kačera , ale to chování to jde hned poznat že je to Ronův syn.....
Všichni věděli že Rose byla Albusova nejlepší kamarádka , znali se už od dětství , podnikli spolu hromadu kravin dokonce naštvali i Jamese a to se podaří málo komu....

,,Ahoj Rose .".Pozdravil Albus svojí nejlepší kamarádku ..

,,Ahoj Albusi ,Lily , Ginny bože chyběla jsi mi , i ty Harry .." Předběhla malou Rose její matka Hermióna..

,,Ahoj Hermiono .Už není moc času , , měli byste jít do vlaku děti.." Zavelil Harry.

Albus chvíli pokukoval po nádraží jestli tam náhodou neuvidí Jamesovu hlavu ,
Nejspíš už je asi ve vlaku.
pomyslel si Albus.Přeci jenom na to loučení on moc není .

,Pá mamko a taťko , piš te mi Bude se mi stýskat.Nezapomeňte nakrmit Smitha ať mi neumře jako ta má předchozí rybička ...Pá Hugo a nezlob mamku a taťku , příští rok tu budeš stát s kufrem i ty." Řekla Rose a pohladila Huga po vlasech.
Šlo vidět že Hermiona má užuž do pláče.

,,Ale zlatíčko , budeme psát co to půjde..Neboj ,Fred přežije. , tedy jen pokud ho nesmí Křivonožka junior....Taky se nám bude moci stýskat..Na Vánoce přijeď , a pilně se uč ty moje kvítko."
Ron se samozřejmě u jejich hovoru musel uchechtl , takže se na něj Hermiona podívala pohledem moc bych se nesmála nebo uvidíš..

,,Tak jo....tati , ehm mami a Lily..Napíšu vám v jaké koleji , no a s kým jsem na pokoji.Mmmm...... ....A ......Mám vás ehm.. rád , tak čau. .."
řekl Albus a odběhl společně s Rose do vlaku.

Hledání kupé nebylo zas až tak složitý , jelikož Rose už věděla kam půjdou a Albus jí následoval protože ona ví co dělá , zatímco on.....
No dejme tomu že není třeba komentovat.

Chvilku probíhali vlakem až se Rose objevil na tváři rozzářený ůsměv ...
Když vcházela do kupé Albus poznal že jsou tam dvě osoby...
Dokonce jeden mu byl velmi povědomý , ale nemohl si vzpomenout kdo to je....
Chvíli jen viděl Rossini záda a pak už nic , stál tam jak opařený měl strach z čeho?
Sám to nevěděl.Vzpamatoval se až tehdy když viděl před sebou dlouhou hubenou ručku , nejspíš Rossinu, která ho táhla do kupé .
Poté za sebou Rose kupé zavřela a pasadila se.....
Albus prolítl kupé pohledem, hned ho zaujmul jeden velice specifický chlapec, byl to Fred Weasley.Syn George Weasleyho a Angeliny Weasleyové .
Šlo hned poznat že je to syn Weasleyho, jelikož měl obličej posetej malými pihami. ...
Byl trošku tmavší pleti , po matce .V obličeji celej Goerge .
Oblečení měl trošku obnošené a v levé ruce držel nějakou divnou krabičku .
Fred jel letos do třetího ročníku , byl to nejlepší kamarád Jamese , proto se vcelku Albus divil když tam Jamese neviděl.
S Fredem se Albus znal už od malinka, vždicky k nim s rodinou jezdili na návštěvu , Fred dal Albusovi vždicky nějaké rady na žertíky.
Fred měl ještě starší sestru, Roxana se jmenuje.
Je to pohledná dívka , letos jde do pátého ročníku .
Je to Albusova velká oblíbenkyně , má ji rád a i se mu vcelku líbí , jen ho mrzí to že je o mnohem starší , a s ním by nikdy nebyla , jelikož o ní stojí mnoho kluků z jejího ročníku tak proč by měla být s nějakým prvakem a hlavně je to její bratranec , bylo by to divné.
Naproti Fredovi seděl nějaký kluk, nejspíš jel poprvé do Bradavic , jelikož byl trochu nervózní .
Měl světle hnědé vlasy , modré oči , velký a vyboulený nos ...
Byl to docela vysokej klučina...
Vedle neznámeho kluka už pak seděla Rose..

Mladší generaceKde žijí příběhy. Začni objevovat