Cesta do Bradavic část /2

139 5 1
                                    

,,Ehmmm.....Ahoj" Pozdravil Albus a sedl si vedle Freda.
,,Ahoj ty musíš být Potter viď ??" Zeptal se zatím 'neznamý' mladík  vedle Rose.

,,Jo..to jsem ehm , já. ...Jak víš kdo jsem? " Zeptal se mladíka Albus ...

,,Podle fotek , táta mi ukazoval vaši rodinou fotku z Egypta ."
Zazubil se na Albuse mladík.
,,Jo a mimochodem já jsem Owen Longobottom.
Syn Bradavického učitele bylinek.
Můj táta s tvým bojoval ....no proti
ty-víš-komu."
Poslední větu spíš Owen zašeptal.

,,Proti Voldemortovi.Jmenoval se Voldemort , strach ze jména posiluje strach z jeho nosiče."
Namítla káravým hlasem Rose.
Owen se při vyslovení 'Voldemortovi'
lehce otřásl.

,,Já , já z něj nemám strach."Namítl Owen.
,,Jen se říká že bude mít následníka."

,,Říkat se může cokoliv Owne, ale pravda se může lišit."Řekl Albus.

Cesta ubíhala celkem rychle , za necelou hodinku , se Albus stihl spřátelit s Owenem velmi dobře.
Všichni si koupili  i nějaké sladkosti do vlaku , takže se opravdu hodně nasmáli když se Owen snažil chytit čokoládovou žabku.
Zrovna navázali téma na Hagrida , když se dveře od kupé prudce otevřeli , a v nich stal James.

,,Však ty si to ještě rozmyslíš."
Křikl na James na někoho na chodbě , a široce se zazubil.

,,No to bych teda chtěla vidět , ty nadutý egoistický pako!!"
Ozývali se křiky z chodby.

,,Já vím že mě miluješ , ale neboj já tebe taky."Poslal James vzdušnou pusu nějaké dívce na chodbě.
Po této větě dívka došla přímo k Jamesovi , takže měl Albus a spol , šanci vidět vzteky rudou dívčinu jež probodává Jamese pohledem , a vypadá že ho brzy prokleje.
Dívka měla hnědá vlasy po prsa , zelené oči a celkem pěkný obličej.
Byla na svůj věk vyšší než většina , ale přesto byla drobounká.

,,Svatej Merline!Proč já mám takovou smůlu?Proč mě musí milovat ten pitomej Potterblb."Křikla na Jamese dívka , probodla ho vraždivím pohledem a nasupeně odešla.
James ještě chvíli stál ve dveří a hypnotizoval místo kde odešla , než si povzdychl a vstoupil do kupé.

,,Máš pravdu Jamesi , ta tě přímo žere."Začal se smát Fred a s ním i Rose a Albus.

,,Však uvidíš , naše nedostupná Quinn
Wooleyiová  za chvíli přileze a bude mě prosit na kolenou abych s ní byl."Zasnil se James.

,,Tak Quinn říkáš?Že o ní ani nevím..Doma jsi se nepochlubil."Zašklebil se od ucha k uchu Albus.

,,Měl bych.?Aby bylo jasno Albusi , mi nejsme přátelé , takže na nějaký důvěrný řečičky rovnou zapoměň."Zamračil se James.
Byl nešťastný z toho že ho zase odmítla jeho vysněná dívka , dívka po které touží už od prvního ročníku.Dívka jež je mudlorozená.
Quinn Wooleyová , chytrá třeťačka.
James nemohl dát na jevo před někým že mu to je líto , není přece žádný citlivka.
James je mezi svými přáteli známý díky svým pobertovským vtípkům.
Jeho pobertovská parta se skladá z ;
Jamese , Freda , Deana a Sama.
Ale o pobertách až později.

Mladší generaceKde žijí příběhy. Začni objevovat