Cesta do Bradavic část/3

151 5 1
                                    

Nějakou tu dobu si ještě povídali , než k nim do kupé vešla mladá dívka , jež v ruce držela desky s papírem.

,,Ahoj , jsem Katie , bratr mě poslal abych zjistila kdo letos chce hrát ve famfrpálovém družstvu.Takže někdo z vás??"Rychle vypadlo z Katie.
Katie byla mladá sympatická dívka , měla rudé vlasy , na konci stočené do loken.Měla tmavohnědé oči a celý obličej měla posetý malými rudými pihyčkami.Byla to neuvěřitelně krásná dívka na svůj věk.

,,James Potter ."vykřikl James.
,,Napiš tam James Potter."
Už od minulého roku James hraje famfrpál.Je v tom vyloženě nejlepší , aby taky ne když má být pokom.

,,Páni , tak to má Nebelvír nejspíš silného hráče."Usmála se Katie na Jamese.

,,Ani nevíš jak.James minulej rok tak hrozně zabodoval. Jako normálně my ty trapáky zmijolky porazíme."Řekl velmi energeticky Fred.

,,Emm.Jo...A ty jsi ?"Svou otázku směřovala k Fredovi.

,,Fred Weasley , taky mě tam napiš.Jo a tyhle tři ne , jedou poprvý."Fred Weasley šel poprvé na zkoušky do famfrpálového družstva , většinu  z prázdnin strávil tím že  s Jamesem trénoval na koštěti , bylo více než jasné že se dostane..
Katie se poprvé pořádně  aa rozhlédla po kupé div ji srdce nevyskočilo  z hrudi když ho viděla , zatím nevěděla o koho se jedná , ale předem věděla že to bude kluk jejího srdce.Myslela tím Albuse.

,,F-fajn , fajn.Dobrá tak tedy , ještě něco emm...jaký post ?."Zeptala se sympaticky Katie.

,,Já , lomeno ten  nejlepší nebelvírský chytač století a tohle poleno vedle mě , lomeno trapáckej  chytač"V tu chvíli do Jamese uhodil Fred pěstí .Všichni v kupé se museli zasmát , až na Katie , ta jen přemýšlela a  Albusovi , o škole a o jejích nových kamarádkách , tedy o Ell , Olívii a Jessice a o své budoucí  koleji.Katie věděla , nebo aspoň si to myslela že nepůjde do stejné koleje jako její bratr, oba rodiči jsou z Havraspáru , Ben měl vždy předlohy do Nebelvíru , za to Katie se hodila ke všem kolejím , ale nejvíc do Havraspáru. Z jejího myšlení ji až vytrhl hlas Freda.

,,Napiš k nám srdíčko."Zasmál se a s ním celé kupé , tentokrát i včetně Katie.
Když už Katie konečně dopsala jména se srdíčkem na papír , naposledy všechny pozdravila a už si to mířila do dalších kupé.
Delší dobu se v kupé nic moc nedělo , jen nějaké narážky od Jamese , párkrát se okolo jejich kupé objevila i Quinn , takže pohled na Jamese byl jako pohled na to nejšťastnější štěně pod sluncem.Quinn si ho ani nevšimla ,  bavila se totiž se svými přáteli z jiných kolejí , ale také i z Nebelvíru.
Albuse už nudilo pořád dokola jen sedět a sedět , proto se rozhodl že se půjde projít po vlaku , aspoň pozná nové lidi.
Když procházel vlakem , zahlédl Katie jak se s někým baví , nejspíš to byl její bratr , byli si podobní až na to že on neměl rudé zrzavé vlasy , nýbrž hnědozlatavé.Už už se od nich vzdaloval , když v tom se Katie odpojila od bratra a  promluvila na něj.

,,Ahoj...hele chtěla jsem se jen zeptat jak se jmenuješ , v tom kupéčku jsi toho moc neřekl."Usmála se na něj Katie.Byla nervózní  , a to velmi.

,,Albus Potter , těší mě Katie."

,,Stačí Kat.Ty vlastně jedeš do Bradavic taky poprvé , jako já."Mínila Katie.

,,Mmm Vážně ?."

,,Jo.Bojíš se?Myslím tím strach z toho do jaké koleje se dostaneš."

,,Ne , teda jo , ne , no jako mám.Kdo by neměl , vím rodiče jsou v Nebelvíru ale nikdy nevíš.Co kdybych byl ve Zmijozelu ,například?Nevím, je to Děsná představa."Vyplulo z Albuse , Katie byla ráda že se konečně rozmluvil , bála se že působí trapným dojmem.

,,Pokud si nemyslíš že kouzelníci nečisté krve jsou špatní , tak by jsi se tam podle mého mínění  dostat nemusel."Albusovi nebylo příliš dvakrát příjemné si s ní povídat o Zmijozelu.
Proto se radši rozhodl odejít.

,,Mmm , jo .Hele tak já už zase jdu , čau."Řekl , a aniž by čekal na její odpověď vplul mezi dav.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 13, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Mladší generaceKde žijí příběhy. Začni objevovat