"ASHLEY, ASHLEY!": riep mijn moeder.
"ASHLEY JE MOET OPSTAAN!"
"IK KOM AL!"riep ik.
"Ik moet er wel uit anders kom ik te laat voor school.": dacht ik bij mezelf.
Elke dag neem ik mijn medicijn( het is een vitamine-tablet die je in een glas doet met water).
Daarna zet ik mijn spullen klaar en dan fiets ik naar school.
Als ik op school aankom en in de klas ben praten mijn klasgenoten over mijn uiterlijk.
Alleen maar omdat ik een rock'n'roll jurkje aan heb.
Ik zit naast een jongen: Jessy.
Hij komt altijd voor me op als ik gepest word(ik heb lessen gehad om voor mezelf op te komen, maar dat heeft niet gewerkt).
Later die dag hadden we keuzenvakken, ik had zingen (ik weet niet meer waarom).
Ik was in het lokaal en later toen we moesten zingen zei die juffrouw die zangles gaf: "Ik heb nog geen valse nood gehoord".
Ik dacht: "Hoe kan dat nou, mama zei altijd dat ik heel vals zing".
TOEN IK THUIS KWAM.
"Mama, waarom heb je altijd gezegt dat ik vals zing?": vroeg ik.
Omdat je ook niet kunt zingen, ik weet dat je niet zonder muziek kan maar dat wilt niet zeggen dat je kan zingen.": zei mijn moeder.
"JE LOOG IK KAN WEL ZINGEN!": riep ik boos.
"Wie heeft dat gezegt?": vroeg mijn moeder.
"DE JUF DIE ZANGLES GAF!": riep ik.
"ASHLEY NIET ZO SCHREEUWEN, GA MAAR NAAR JE KAMER!": riep mijn moeder boos.
Maar ik wilde niet gaan.
"Ik ga niet.": zei ik rustig.
Mijn moeder slaat me in mijn gezicht.
"AU!": riep ik met tranen in mijn ogen.
"NU NAAR BOVEN!"
Ik moest wel gaan anders zou het dit keer een schop worden, dus ik ging maar naar boven.
JE LEEST
Zelfmoord
Teen FictionHet gaat over Ashley die gepest word en problemen thuis heeft. Ze haat haar leven zo erg dat ze zelfmoord wil plegen, maar zal ze het ook doen?