2. Zal Ik Roken Of Niet?

258 7 1
                                    

Een half jaar later.

Ik zit op youtube en zoek ik wat niet dodelijk is om te roken en ik ontdekte: Thee.

Nu zit ik erover te denken of ik het zal uitproberen.

1. Het is niet bewezen dat het dodelijk is.

2. Zal ik het uitproberen?

En 3. Waar zal ik het uitproberen?

Later heb ik thee en lucifers meegesmokkeld naar m'n kamer.

Bijnodigheden: vierkant notitieblok, iets ronds( zoals een pen of stift), watjes, losse the of opengeknipte theezakje.

Later keek ik het filmpje terug op youtube hoe het moest.

Ik heb het raam open gezet en ben achter de gordijnen gegaan alsof ik verstoppertje aan het spelen was.

Ik heb de sigaret ( of joint hoe je het ook wilt noemen ) aangestoken met een lucifer.

Het voelde best wel goed om een keertje badass te zijn maar aan de andere kant hoopte ik dat m'n moeder niet plotseling de kamer in liep.

Na een tijdje kwamen er Brandweerauto's door de straat heen crossen.

Ik dacht: oh, shit straks denken mensen dat er brand is in mijn kamer.

Ik hoorde m'n moeder de trap op hollen dus ik heb snel m'n sigaret uitgemaakt en ben in de hal staan wachten totdat ze boven was.

Wat the fuck was dat! : Riep ik in paniek.

Brandweerauto's waren hier hard door de straat gereden wel een stuk of 3,4. : zei m'n moeder

Wow ik dacht echt effe dat ze voor mij kwamen. :Dacht ik opgelucht.

Ik ben weer terug in m'n kamer gegaan en het rook naar verbrand papier, ik heb zo snel mogelijk mijn favoriete parfum gepakt en door de hele kamer gespoten.

Daarna ging ik in bad, heb m'n pyjama aangedaan, raam dicht gedaan en nog wat parfum.

De volgende ochtend had m'n moeder m'n oma gebeld om te vragen of ik kon logeren.

Even later kwam m'n opa mij ophalen.

Toen we in de auto zaten herinnerde ik me dat: er nog as op het dak lag, dat als m'n moeder de rechter la van mijn bureau open doet ziet ze mijn sigaret zou zien en resten van de ernaast gevallen thee.

KUT, straks komt ze er achter FUCK! : Riep ik in m'n hoofd.

ZelfmoordWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu