Ik zit al bijna 4 jaar op klimmen, maar dit keer zijn er andere klimmers bij.
Steve:'Hallo iedereen, we gaan vandaag in de Speleo. Wie kan er uitleggen wat de Speleo is?'
Anneke steekt haar hand op.
Anneke:'Dat is achter de klimwand. Het is daar heel donker en heel smal, dus je moet daar doorheen kruipen.'
Steve:'Pak allemaal een helm.'
Roy:'Waarom moeten we een helm op?'
Steve:'Andes stoot je je hoofd en dat doet pijn.'
Roy:'ooow, i get it.'
Steve:'Als je me nodig hebt zijn er noodluiken, maar dat zien jullie vanzelf wel. Veel plezier.'
Iedereen ging kruipend de Speleo in, maar het duurde niet lang of we stonden in de file.
Dat komt doordat het zo smal is en dan is het moeilijk om door te kruipen.
Later kwamen een paar jongens achter me aangekropen.
Roy:'Hallo.'
Ik:'Haai. Zijn er nog mensjes achter jullie?'
Roy:'Nee, wij zijn de laatste.'
Ik:'Oh. By the way, ik ben Ashley.'
Roy:'En ik ben Roy.'
Mijn gedachten:'Hij is ginger, LOL!'
Ik:'Dusssssss, daar zitten we dan.
Roy:'Ja.'
Even later toen we uit de Speleo kwamen.
Roy:'Ik zie je na de vakantie wel weer.'
Ik:'Ja, fijne vakantie.'
Na de vakantie.
Steve:'Welkom terug iedereen, ik hoop dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Maak allemaal groepjes, maar dit keer met iemand waar je nog nooit of bijna niet mee hebt geklommen.'
Ik:'Hee Roy, zullen we samen klimmen?'
Roy:'Sure.'
Na een paar weken leerden we elkaar beter kennen, zoals: we houden beiden van anime, we vinden dezelfde games leuk, we hebben hetzelfde karakter en we hebben beide dezelfde muziek-style.
Hij is veel beter dan mijn vrienden, hij luistert naar me wanneer ik iets vertel, bij hem kan ik mezelf zijn.
Ben ik verliefd?
Nee, ik wil niet weer hetzelfde meemaken als vorig jaar!Wat is er vorig jaar gebeurt met Ashley?
Waarom wil ze niet verliefd zijn?
JE LEEST
Zelfmoord
Novela JuvenilHet gaat over Ashley die gepest word en problemen thuis heeft. Ze haat haar leven zo erg dat ze zelfmoord wil plegen, maar zal ze het ook doen?