Λονδίνο...
-Νεφέλη ξύπνα. Έχει πάει 10 και θα αργήσεις. Θα πρέπει να ετοιμάσεις τα πράγματά σου γιατί σε λίγες ώρες πετάμε για Νέα Υόρκη.Πω πρωινιάτικα με την τσίμπλα στο ματι να μου αγριογκαρίζει. Και μόλις πήγα να κλείσω τα μάτια μου για να κουζουρέψω, το ξυπνητήρι χτύπησε. Σηκώθηκα με βαριά καρδία. Πήγα στο μπάνιο και αφού έκανα τα απαραίτητα, πήγα στο δωμάτιό μου για να δω το τι θα βάλω και να κάνω τα πράγματά μου. Έβαλα μια ροζ φόρμα και μια ροζ φούτερ, ήταν φαρδιά και θα έκρυβε το χοντρό κορμί μου. Κατέβηκα κάτω για πρωινό και αφού έφαγα, γύρισα στο δωμάτιό μου και άρχισα να κάνω την βαλίτσα και τις κούτες για την μετακόμιση. Ξαφνικά ακούω το κουδούνι.
Μαμα pov
-Καλημέρα κορίτσια. Περάστε μέσα.
-Γεια σας κυρια Έντουαρντ ειναι η Νεφέλη εδω;
-Ναι πάνω είναι. Πηγαίνετε να την δείτε.Νεφελη pov
-Περάστε (φωνάζω για να με ακούσουν)
-Νεφέλη?
Ξαφνικά γυρνάω και βλέπω την Εμανουέλλα και την Νικόλ να είναι στην πορτα .
-Κορίτσια, τρέχω να της αγκαλιάσω.Έχουμε περάσει πάρα πολλά μαζί. Και θα είναι απο τα πράγματα τα οποία θα μου λείψουν πάρα πολύ οταν θα φύγω.
-Αγάπη μου τι κάνεις, μου είπε η Νικολ. Θα φύγεις και θα μας αφήσεις μόνες😔.
-Κορίτσια θα μου λείψετε πάρα πολυ. Τίποτα δεν θα είναι ωραίο χωρίς εσάς 😔 .
Μετά απο κάποια ώρα ακούω την μαμά να μου φωνάζει οτι πρέπει να φύγουμε. Κατεβαίνουμε κάτω και ενώ ο ταξιτζή φόρτωνε της βαλίτσες μας εγώ άρχισα να αγκαλιάζω τις κολλητές μου.
-Θα μου λείψετε πάρα πολύ, είπα και τα δάκρυα δεν άργησαν να έρθουν😢.
Η Νικόλ και η Εμμανουέλα έπεσαν στην αγκαλιά και κλαίγαμε και οι τρείς.
-Θα μας λειψεις πάρα πολύ ρε χαζο. Να μας παίρνεις κανένα τηλέφωνο και να έρθεις τα Χριστούγεννα.
Η μαμά μου, με φώναξε να μπω στο ταξί. Έκανα μια τελευταία αγκαλιά στα κορίτσια και μπήκα μέσα.
Το αεροδρόμιο είναι μια ώρα από το σπίτι μας και αποφάσισα να ακούσω το τραγούδι που λατρεύω...
_______________________________________Γεια σας αγάπες μου
Να και το πρώτο κεφάλαιο.
Ελπίζω να σας άρεσε
Θα με χαροποιήσει αν πατήσετε
⭐ και κάνετε κανα κόμμεντ
Λοιπόν:1) Θα προσαρμοστεί η Νεφέλη στην Νέα Υόρκη;
Σποιλ: νοπ
Καλή συνέχεια
🌈🌈🌈
And don't forget to dream big
YOU ARE READING
The Girl with the Ballet Slippers( #WGBC2018)
Teen FictionΤο όνομα της Νεφέλη. Είναι άριστη μαθήτρια και λατρεύει τον χορό. Στο σχολείο της, της φέρονται πολύ άσχημα. Την χτυπάνε, την κοροϊδεύουν και την κάνουν να νιώθει πολύ άσχημα. Όλα αυτά μέχρι το βράδυ όταν εμφανίζεται στην σκηνή και ξεχνάει τα πάντα...