Αφού ανεβήκαμε και κάτσαμε στο γραφειο τον ρώτησα αμα θέλει να φάει κάτι η να του φέρω καφέ η νερό η χυμό η ποτό η κάτι άλλο.
Ευχαριστώ δεν θέλω κάτι μου είπε. Πάμε να ξεκινήσουμε για να τελειώνουμε γιατι με περιμένουν κάτι γκομενάκια και πρέπει να πάω.
Πολύ ωραία αρχίσαμε. Ακόμα δεν ήρθε ήθελε να φύγει να μην το κρατάμε κιόλας.Έμεινα σιωπηλή για λίγα λεπτά καθώς η ατμόσφαιρα ήταν κάπως παράξενη.
Τι θέμα να κάνουμε; Στην ιστορια εννοώ.
Σκεπτικά να κάνουμε για το Βυζάντιο έχει πολλά πράγματα να γράψουμε για αυτό. Έχω κάνει είδη μια προετοιμασία να αυτές είναι κάποιες πληροφορίες.
Πλάκα κάνεις έγραψες όλα αυτά. Πόσες ώρες κάθησες και αφιέρωσες για αυτή την μαλάκια;
Αρκετές ώρες εσύ έκανες κάτι; Και μην βρίζεις δεν είναι σωστό.
Οκ οτι πεις. Έχουν περάσει τρείς ώρες απο την ώρα που αρχίσαμε δεν μπορούμε να κάνουμε κάποιο διάλειμμα βαρέθηκα.
Ναι μάλλον έχεις ένα δίκιο.
Πεινάω θέλεις να φάμε κάτι την ρώτησα με ενα πονηρό ύφος αλλά είναι τόσο αθώα που δεν κατάλαβε τίποτα .
Ναι να πάρω πίτσα η γύρο;
Πίτσα καλύτερα της ειπα.
Ναι γεια σας θα ήθελα δύο πίτσες απο όλα. Σε πόση ώρα θα έρθουν; Αα σε 20 λεπτά ευχαριστώ για σας.
Τι εγινε την ρωτησα; ολα καλά; Πρέπει να βρώ τον τρόπο να κάνω κάποια κίνησή.
Απλά πες.της οτι θέλω καλούς βαθμούς οπότε κάτσε μου.
Και έλεγα δεν θα πετάξεις καμία μαλάκια φωνούλα; Πολύ πονηρή έγινες ξαφνικά.
Πονηρεψα όταν και εσύ άρχισες να εχεις πονηρο μυαλο.
Με προσβάλλεις εγω δεν εχω πονηρός μυαλο.
Καλά οτι πεις αντι να λογομαχεις μαζί μου δεν κάνεις κατι να την προσέγγισεις τα δικά μας θέματα θα τα λύσουμε μετα .
Για πρώτη φορά θα συμφωνήσω μαζί σου φωνουλα.
Εισαι καλα;
Ναι καλά ειμαι Νεφέλη απλα αφαιρέθηκα. Εμ πες μου κάτι για σένα τι σου αρεσει να κάνεις στον ελεύθερο χρονο σου;
Εμ μου αρεσει να διαβάζω βιβλία και να κάνω βόλτες ( δεν μπορούσα να πω οτι μου άρεσει ο χορός κανένας δεν το ξέρει εκτός απο τις κολλητές μου). Εσένα τι σου αρέσει να κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου;
YOU ARE READING
The Girl with the Ballet Slippers( #WGBC2018)
Teen FictionΤο όνομα της Νεφέλη. Είναι άριστη μαθήτρια και λατρεύει τον χορό. Στο σχολείο της, της φέρονται πολύ άσχημα. Την χτυπάνε, την κοροϊδεύουν και την κάνουν να νιώθει πολύ άσχημα. Όλα αυτά μέχρι το βράδυ όταν εμφανίζεται στην σκηνή και ξεχνάει τα πάντα...