Σας παρακαλω κυριε μην εξαπτεστε θα πω καποιον να ερθει"
Εχει 2 ωρες που την εξετάζουν και κανενας δεν έχει βγει να πει κατι. Τοτε η πορτα ανοιξε και ενας γιατρος ηρθε προς το μερος μας.
"Ειστε συγγενής της κοπελας;"
Ναι ειμαι το αγορι της πείτε μου σας παρακαλω.
Η κοπελα ειναι ...........
ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΑΜΩ ΜΗΝ ΜΕ ΚΡΑΤΑΣ ΣΕ ΑΓΩΝΙΑ φωναξα.
"Η κοπελα ειναι σε δυσκολη θεση εχασε αποτομα 10 κιλα και ο οργανισμος της ειναι ταλαιπωρημένος. Φοβομαστε οτι αυτο μπορει να οδηγήσει μεχρι και σε νευρικη ανορεξία. Ομως δεν μπορουμε να βγαλουμε βιαστικά συμπερασματα"
Εχασα την γη κατω απο τα ποδια μου η Νεφέλη μπορει να εχει νευρική ανορεξία. Το λεω και δεν μπορω να το πιστεψω. Νομιζω βλεπω ονειρο και οτι θα ξυπνήσω σε λιγο. Δεν μας αφηνουν να την δουμε γαμωτο αμα παθει κατι δεν θα το αντεξω. Και μεσα σε ολα αυτα πρεπει να παρω και τους γονεις της τηλέφωνο. Πηρα το κινητο της Νεφέλης και το ανοιξα παγωσα οταν ειδα οτι για αρχικη εικονα ειχε εμενα.
Πηγα στις επαφες και βρηκα το τηλεφωνο πηρα μια ανασα και πατησα το πρασινο χτύπησε 2 φορες και μετα μια γυναικεία φωνη ακουστικε απο πισω."Γεια αγαπη μου"
Εμ για σας δεν ειμαι η Νεφελη ειμαι ο Νίκος αμα με θυμαστε;
"Ναι αγορι μου σε θυμαμε τι εγινε και με περνεις τηλεφωνο;"
Πως να το πω ρε γαμωτο ειναι τοσο δύσκολο..
Θελω να ειστε ψύχραιμη.
"Τι συνέβει πες μου σε παρακαλω"
Πηρα μια βαθια ανασα
Η Νεφελη ειναι στο νοσοκομείο ειχε μια λιποθυμία.
"ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ;"
Σας παρακαλω ηρέμηστε ειναι ολα καλα απλα θα πρεπει να ερθετε στο νοσοκομείο.
"ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΊΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΚΑΙ ΈΡΧΟΜΑΣΤΕ"
Πριν πω τίποτα το έκλεισε.
Ραφ: Ειναι ολα καλα τι σου ειπαν οι γιατροι;
Νικ: Τα πραγματα δεν ειναι παρα πολυ καλα Ραφαελα ο οργανισμος της ειναι παρα πολυ ταλεποριμενος και μπορεί αυτο να οδηγήσει σε νευρικη ανορεξια. Αλλα δεν ειναι σιγουρο ακομα.
YOU ARE READING
The Girl with the Ballet Slippers( #WGBC2018)
Teen FictionΤο όνομα της Νεφέλη. Είναι άριστη μαθήτρια και λατρεύει τον χορό. Στο σχολείο της, της φέρονται πολύ άσχημα. Την χτυπάνε, την κοροϊδεύουν και την κάνουν να νιώθει πολύ άσχημα. Όλα αυτά μέχρι το βράδυ όταν εμφανίζεται στην σκηνή και ξεχνάει τα πάντα...