#9

86 11 0
                                    

Το ονομα του ειναι ..
Μόλις πήγε να μου πει πως τον λενε το τηλέφωνο χτύπησε. Το βλέμμα της μετατράπηκε απο χαρούμενο σε λυπημένο και μετα θυμωμένο .Όταν πήγα να της μιλήσω εκείνη με σταμάτησε.
Παμέ να φύγουμε με ρώτησε ;

Ναι παμε ; Αλλά που;

Θα πάμε σε μια καφετέρια εδω κοντά μου ειπε και περπατούσαμε για να πάμε εκεί.

Εμ Ραφαέλα μπορώ να σε ρωτήσω κατι;

Ναι πες μου οτι θέλεις Νεφέλη.

Ήθελα να σε ρωτήσω πως γίνετε εσύ που είσαι τοσο δημοφιλής στο σχολείο να κάνεις παρέα με εμένα;

Τότε με κοίταξε και ένα γλυκό χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο της.

Νεφέλη μου δεν παίζει κανέναν ρόλο οτι είμαι δημοφιλής  στο σχολείο.  Σε έβλεπα πολυ καιρό μόνη σου και παραξενευτικα και ήθελα να σε γνωρίσω . Κάποιες μετανιώνω που ειμαι δημοφιλής και μου λείπει η παλιά μου ζωή. Όταν όλοι σε πλησίαζαν Επειδή ηθελαν να σε γνωρίσουν και μάθουν επειδή εισουν εσύ. Τώρα όλοι με πλησιάζουν επειδή είμαι δημοφιλής και ετσι θα ανέβουν οι μετοχές τους.  Τα αγόρια με κυκλοφορούν σαν να είμαι τροπεο.

Είπε και τα μάτια της έγιναν κόκκινα.

Ραφαέλα λυπάμαι πάρα πολύ. Αλλά τουλάχιστον εσένα σε κοιτάνε.  Εμένα μου μιλάν μόνο οταν θέλουν να αντιγράψουν απο μένα. 😔

Νεφέλη μου εισαι τόσο ιδιαίτερη. Τώρα δεν είσαι πλέον μόνη. Έχεις εμένα. Αλλά ας τα αφήσουμε αυτά πες μου για σένα κάποια πράγματα. Για την ζωή σου για παράδειγμα και μετά θα σου πω για την δική μου.

Δεν είναι και τόσο ιδιαίτερη αλλα θα σου πω . Λοιπον γεννήθηκα στο Λονδινο . Εκει έμεινα πάρα πολλά χρόνια και ειχα δύο κολλητές. Την  Νικολ και την Εμμανουελα. Ήταν τα μοναδικά άτομα που με έκαναν να νιώθω καλά με τον εαυτό μου.  Μου λειπουν πάρα πολύ ομως μιλαμε κάθε μέρα. Έχω μια μαμά. Η οποία δεν πολύ ασχοληθείτε μαζι μου.  Ο πατέρας μου μας εγκατέλειψε οταν ήμουνα παρα πολυ  μικρή. Δεν τον γνώρισα.  Η κολλητές μου και το σχολείο ήταν οτι είχα. Αλλά και αυτό άρχισε να αλλάξει  με τον καιρό.  Τα παιδιά με πείραζαν και με κοροϊδεύαν . Επειδή δεν ειχα πατέρα και για άλλα πολλά.  Η Μίνα μου φεροντανε απεσια ακριβώς οπως η ιωαννα τωρα. Η Μάνα μου γνώρισε εναν γκόμενο για αυτό ειρθαμε εδώ.

Λυπάμαι πάρα πολύ Νεφέλη μου για οτι έχεις περάσει στο παρελθόν. Αγόρι εχεις; Τι σου αρεσει να κανεις στον ελευθέρο χρονο σου ;

The Girl with the Ballet Slippers( #WGBC2018)Where stories live. Discover now