5.-Nagelovaný frajírci

23 3 2
                                    

Ráno mě zase probudil ten otravný zvuk budíku. Vypnula jsem ho a vylezla z postele. V koupelně jsem si vyčistila zuby a opláchla si obličej. Vrátila jsem se do pokoje a otevřela velkou bílou skříň se zrcadlem. Na sebe si obleču a obuji ...

Vlasy jsem si rozčesala a nechala rozpuštěné

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem si rozčesala a nechala rozpuštěné. Oči jsem si zvýraznila řasenkou, očními stíny a tužkou na oči. Rty jsem natřela tmavší červenou rtěnkou. Do kabelky jsem si dala sešit a penál. Sešla jsem schody do obývacího pokoje a přešla do kuchyně. Z ledničky jsem si vyndala multi vitamínový džus, který si nalila do skleničky. Z mísy s ovocem jsem si vzala banán a i se sklenkou džusu se posadila ke stolu. 

Sklenku jsem dala do dřezu. Vzala jsem si z mísy jablko a dala si ho do kabelky. Ještě jsem si do kabelky dala MyTea pití. Odemkla jsem vchodové dveře, vyšla ven a následovně dveře zamkla. Do uší jsem si dala sluchátka, zapnula hudbu a mobil si dala do kapsy u bundy. Vydala jsem se na cestu ke škole. 

U školy už stály skupinky povídajících se žáků jako každé školní ráno. Vešla jsem do školní budovy a namířila si to ke skříňce. Odemkla jsem skříňku a vzala si z ní potřebné učebnice. Vydala jsem se do třídy. Posadila jsem se do poslední lavice k oknu. Opřela jsem se o topení a stále poslouchala hrající hudbu ve sluchátkách. 

Když zazvonilo na hodinu vypnula jsem hudbu a mobil se sluchátky uklidila do kabelky. S příchodem učitelky se celá třída postavila. Po přivítaní se zase celá třída posadila. Učitelka zapsala kdo chybí a začala s výkladem látky. Jako poslušná žákyně jsem si látku začala zapisovat. 

Vyšla jsem ze školy a prošla okolo skupinky nagelovaných frajírků. Jenže to by nebylo kdyby mě jeden z nich nezachytil za zápěstí. Otočila jsem se tak, abych mu viděla do obličeje. Došlo mi, že Sára ve škole nebyla kvůli nim.

- 'Co chceš?'

Adam - 'Ty moc dobře víš, co chci!'

- 'Nech si zdát!'

Adam - 'Takhle se mnou mluvit nebudeš!'

- 'Budu s tebou mluvit tak jak já budu chtít!'

Adam - 'Já ti něco řekl! a takhle se ..-'

Nestihl to doříci, protože jsem ho nenechala.

- 'Nezajímá mě, co si řekl Nebudu tě poslouchat!'

Otočila jsem se a dala se na odchod. Vytáhla jsem z kabelky mobil se sluchátky. Sluchátka jsem si dala do uší, zapnula hudbu a mobil si dala do kapsy u bundy. Prošla jsem parkem. Na lavičce seděl pár dvou lidí, kteří se hádali. Podívala jsem se na ně a představila si je jak jsou spolu šťastní a nehádají se. A tak se také stalo. Přestali se hádat a užívali si přítomnost toho druhého. 

Přišla jsem domu. Kabelku jsem si položila na sedací pytel, který mám u skříně. Oblečení, které jsem měla na sobě si svlékla. Stoupla jsem si před skříň jen ve spodním prádle. Na sebe jsem si vybrala a obula ...

Vlasy jsem si stáhla do vysokého culíku a seběhla schody

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem si stáhla do vysokého culíku a seběhla schody. V kuchyni jsem se ještě napila čisté vody z kohoutku a už konečně mohla vyběhnou ven z domu. Běžela jsem po lesní kamenné cestě.

Domu jsem přiběhla ve 20:00h. Vysprchovala jsem se, osušila a oblékla do pyžama. K večeři jsem si udělala zeleninový salát a k tomu si do sklenky nalila čistou vodu z kohoutku. 

Po večeři jsem se ještě podívala na film Co ta holka chce a pak si šla lehnout. Nebyla jsem vůbec unavená, ale i přes to jsem za pár minut usnula.


###

Ahoj, Tady jsou znaky, které má Luna na pravém zápěstí

Ještě bych chtěla poděkovat @TerezBenkova za pomoc s touto kapitolou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ještě bych chtěla poděkovat @TerezBenkova za pomoc s touto kapitolou

   Ebi

Když Tě u Sebe mámKde žijí příběhy. Začni objevovat