Önünde duran genç kızın pırıl pırıl parlayan gözleriyle bir yanı neyi için almak istediğini bile intikamdan vazgeçmek isterken, öteki yanı kızın kıpkırmızı dudaklarına odaklanmış onlara intikam bahanesiyle sevmek istiyordu.Kızın dudaklarını yanağında hissettiğinde dudaklarının küçük bir kıvrılma yaşadığı gibi tüm huzuru içinden çekilmişti. Rahatsızdı, kızı kandırmaktan rahatsızdı!
" Evin! "
Kızın yanaklarına kondurduğu öpücüklere bir son vermesini umar şekilde mırıldanan genç adam. Kendisinden de Selim denen adam da Selda'dan da nefret ediyordu. Aslında en çok Evin'den nefret ediyordu. Ondan masum olduğu halde saçma sapan intikam işinden nefret ediyordu.
" Efendim aşkım. "
Evin, küçük bir gülümsemeyle sevdiği adamın hamlesini bekliyordu. Bundan sonra hayatını buna göre yönlendirecekti. Onun homurdanmasıyla dudaklarındaki gülümseme büyümüştü.
" İn şuradan! "
Fatih, kırmızı dudakların aralanıp incilerin gözükmesiyle iyice huzursuzlaşmıştı. Kızı kendinden uzaklaştırmak isterken biraz daha ona yaklaşıp kulağına yaklaştı. Onun korkup kaçmasına bile razıydı.
" Evin, hadi güzelim zorlama beni! "
Evin, Fatih'in bacaklarından kalkarken yapacağı şeyin çılgınca olduğunu biliyordu. Hayatı boyunca sakinliği sevmiş birinin yapmayacağı bir şeyi yapmaya yeminli gibiydi. Onun kendisini engellemesini istemediği için onun gözlerine bakarken geri geri adımlar atmaya başlamıştı. Bir yandan da eliyle sırtındaki fermuarı indiriyordu. Fermuar indiğinde sanki saçlarını düzeltmek ister gibi gösterip elbiseyi omuzlarından düşürdüğü an Fatih'in tavana bakan yüzünü kontrol ediyordu. Elbisenin yeri boyladığı an bir adım öne çıkıp tamamen uzaklaştı. Birkaç saniye sevdiği adamı süzdü.
" Fatih! "
Fatih, Evin'e doğru baktığında gördüğü manzarayla zorlukla yutkunurken onun elini arkasına atması üzerine ayağa kalkıp onun önüne geldi. Bu kıza bu şekilde de yazık edemezdi. Ellerini tutup yanağına bir öpücük kondurdu.
" Sakın Evin! "
Ve bir öpücükte gözlerine bıraktığında yaptığı alçaklıktan midesi bulanıyordu, bir kadını ne hale getirmişti!
" Kendini her şeyden sakın Evin! "
AH GEÇEN ALINTI KIZANLARDAN YORUMLAR BEKLİYORUM GERÇİ HİKAYEYİ ÇOK ÇOK BEKLEYENLERİ ASIL BU ALINTIDA GÖRMEK İSTERİM.... BAKALIM GÖREBİLECEK MİYİZ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİN! (AŞK SERİSİ 2)
Ficção GeralEvin, kocası olacak adam yüzünden hayatında hiç utanmadığı kadar ikinci kez utanıyordu. Ağabeyi tarafından savrulduğu yerde hıçkırıklar içinde ağlarken yerin dibine girmek istiyordu. Kocasının başka bir kadınla nişanlandığını görüyordu. Bu... bu nas...