Bölüm 7

36 2 4
                                    

   Baran-san, Yiğido-Chan'a revolver'ını tutuyordu. Fakat birden bire bir ışık belirir sağlarında. Bu Citadel'di Gordon Freeman Citadel'i patlatmış olmalıydı. Baran-san, Yiğido-Chan'a vurmaya kalkışır fakat Yiğido-Chan, Baran-san'ın kolunu tutup yere düşürür. Yiğido-Chan yaralı olduğu için direk araca atlayıp kaçar. Baran-san yakıt deposuna ateş etmiştir ve yakıtta sızıntı oluşur. Yiğido-Chan'in bindiği araç daha 1 km gitmeden yakıtı bitmişti. Yiğido-chan kapıyı açmaya çalıştı fakat kapı açılmadı. Baran-San kapıyı kilitlemişti.  Yiğido-Chan ağlamaklı gözler ile etrafa bakınıyordu. Baran-san kapıyı açıp Yiğido-Chan'ı yere attı. Baran-san Yiğido-Chan'a onlarca kez tekme attı. Yiğido-Chan, Baran-San'ın ayağını tutup yere düşürdü ve Baran-san'a yerdeki bıçağı sapladı. Baran-San acı içinde kıvranırken kan kaybediyordu. Yiğido-Chan onu orda bırakıp kaçtı. 

   Yiğido-Chan bir silah satıcısında yeni bir revolver alıp üstüne yeni kıyafetler alır. Yiğido-Chan ordaki yerlilerden Black Mesa East'ı duyar ve oraya gitmek için kanalizasyonlara iner. Kanalizasyonlardan gizli bir şekilde geçerek Black Mesa East'ı bulur. Yiğido-Chan tam Black Mesa East'a doğru yürüyecekken Baran-San'ı ve arkasındaki Combine Askerlerini farkeder. Baran-San Combine ile çalışıyordu. Yiğido-Chan revolver'ını tuturak ilerliyordu ve birden ateş ve çığlık sesleri duydu. Yiğido-Chan koşarak içeri girdi ve herkesi ölü buldu. Karşısına çıkan Combine askerlerini vurdu ve Baran-San'ı aradı. Yiğido-Chan yavaşça yürürken birden arkasından biri onu tuttu ve kendine çekti. Yiğido-Chan kurtulmaya çalıştı fakat kurtulamadı. Baran-San, Yiğido-Chan'a tecavüz ediyordu. Baran-San, Yiğido-Chan'ın ellerini ve bacaklarını plastik kelepçe ile kelepçeleyip yere yatırmıştı. Baran-San acımadan Yiğido-Chan'a tecavüz ediyordu. Baran-San'ın işi bitince Yiğido-Chan'ı kanalizasyona attı ve gitti. Yiğido-Chan ayağa kalkmaya çalıştı fakat düşüp bayıldı.

  Yiğido-Chan kendi kendine; "Bunu nasıl becerdim? Neyin içine düştüm ben? Islak ve yumuşak zemin, tabanlarımın altından kayıyor. Zar Zor ayakta duruyorum. Neredeyim ben?"               Birden bir ruh yükselmeye başlamıştı. Yiğido-Chan yavaşça ruha bakıyordu. Birden ruh kayboldu ve Yiğido-Chan çığlık sesleri duymaya başladı. Yiğido-Chan'ın öldürdüğü insanlar onun için geliyordu. Yiğido-Chan belinde bir silahın belirdiğini farketti, 9mm bir tabanca. Yiğido-Chan yavaşça kanalizasyonda yürümeye başladı. Öldürdüğü insanlar Yiğido-Chan'ın üstüne doğru yürüyordu. Yiğido-Chan onlara sıktı fakat ruhlara hiç bir şey olmamıştı. Yiğido-Chan yavaşça kanalizasyonun sonuna gelmişti. Yiğido-Chan'ın öldürdüğü insanlar arkasından koşuyordu fakat Yiğido-Chan'ın önünde bir şelale vardı. Yiğido-Chan ruhlar gelmeden gözlerini kapatıp kendini aşağı attı. 

   Baran-San, Combine birlikleri ile nehirin etrafında tur nöbet tutuyordu. Yukardan bir şeyin düştüğünü fark ederler. Baran-San'ın gözüne takılan bir yapay göz ile Baran-San düşen şeyin Yiğido-Chan olduğunu farkeder. Baran-San AR2'yi tutup ateş etmeye başlar fakat uzaklıktan dolayı mermiler isabet etmez. Yiğido-Chan suya düştüğünde Birliklere uzak bir kıyıda gözlerini açar. Yiğido-Chan sürünerek bir ağacın dibine gidip yaslanır. Yiğido-Chan yaralarını sarıp biraz dinlenir. Yiğido-Chan bir süre sonra ayağa kalkıp bir patika arar. Yiğido-Chan yolda bir motorsiklet bulur ve üstüne biner. Yiğido-Chan kaskı takıp yola devam eder. Yiğido-Chan yolda Gordon Freeman'ı görür ve yanına gider. Gordon Freeman Yiğido-Chan'a garip garip bakarken Yiğido-Chan motorsiklete binmesini işaret eder. Gordon Freeman, Yiğido-Chan'ın arkasına biner ve yola devam ederler. Gordon Freeman, Yiğido-Chan'a Black Mesa'nın harabelerini işaret eder ve oraya giderler. Yiğido-Chan yıkık kapısından geçip yolu Gordon'a bırakır. Gordon, Yiğido-Chan'ı arkasına alıp Girişi bulmaya çalışır. Gordon, en sonunda Mikrodalga'nın nerede olduğunu bulur. Gordon, mikrodalgayı Yiğido-Chan'ın yardımı ile çıkarır ve mikrodalgayı ters çevirip arkasındakı girişe Magnusson'un verdiği belleği takar. Mikrodalga birden projektöre dönüşüp Dr. Magnusson'un son konuşmasını izler;

Dr. Magnusson: Eğer bunu okuyorsan muhtemelen ölmüşümdür fakat önemli olan bu değil!

Dr. Magnusson: Sana bunu vermemin sebebi senin geleceği kurtarabileceğine olan inancımdadır.

Dr. Magnusson: Bu bellekte tuttuğum günlüklerin sırasıyla dizilmiş bir listesi vardır. Liste düzenlidir ve değiştirilemez. Birazdan projeksiyona yansılatılacaktır.

*Patlama sesleri*

Dr. Magnusson: Hey! Yine mi mikrodalga mı patlattınız?

Bilim Adamı: Bay Magnusson özür dilerim.

*Günlük Sonu*

Dr. Magnusson: Sabahtan beri e-Maillerime ve deney bilgilerine ulaşamıyorum. Sistemler çöküp geri geliyor.

Dr. Magnusson: Bugün büyük bir deney yapılacağını duydum. Umarım işleri yaver gider.

*Günlük Sonu*

**Siren Sesleri**

Dr. Magnusson: Ne oluyor böyle?

Bilim Adamı: Deneyde bir şeyler ters gitmiş ne yapacağımızı bilmiyoruz.

Dr. Magnusson: Hemen güvenlik birimlerini çağırın buradan çıkıyoruz!

Bilim Adamı: Peki Bay Magnusson.

*Günlük Sonu*

Güvenlik Birimi: Bay Magnusson her şey hazır gitmeye hazırız ordu bize yardım ediyor.

Dr. Magnusson: Çabucak buradan çıkmalıyız o 4 bacaklı organizmalar adamlarımı birer zombi yapıyor!

*Günlük Sonu*

Dr. Magnusson: Bizi tahliye etmeye geldiniz Tanrım şükürler olsun.

Asker (Muhtemelen Teğmen): Ateş edin!

**Silah Sesleri**

*Günlük Sonu*

Dr. Magnusson: Askerler taraf değiştirdi ve bütün bilim adamlarını öldürüyorlar! Acilen buradan çıkmam gerek. Çıkışa giden bir havalandırma boşluğu buldum ve mikrodalgam için hazırladığım belleği hazırlamak için bir bilgisayar bulmalıyım fakat sanırım mikrodalga burada kalmak zorunda. 

*Günlük Sonu*

Dr. Magnusson: Uzaylılar dünyaya saldırdı ve bir sığınak bulup uyudum. Uyandığımda her yerde Combine adlı işgalci uzaylılar vardı ve Black Mesa Yöneticimiz Dr. Wallace Breen bir konuşma yapıyordu. Uzaylıların tarafına geçtiğine inanamıyorum.

*Günlük Sonu*

Dr. Magnusson: Bir isyan birliği buldum onlara katıldım ve Dr. Kleiner ve Dr. Eli Vance ile karşılaştım. Onlar da Combine'ı yok etmek için çalışıyordu. Onlara katılacağım büyük ihtimalle.

*Günlük Sonu*

Dr. Magnusson: Combine bana iş teklifi verdi. Eli ve Kleiner ajan olarak girmemi istediği için gireceğim.

*Günlük Sonu*

Dr. Magnusson: Combine beni kendine inandırmaya başladı sanırım artık kendimi bir Combine çalışanı gibi hissediyorum.

*Günlük Sonu*

Dr. Magnusson: Citadel'deki patlamadan sonra beni Dünya Yöneticisi olarak atadılar.

*Günlük Sonu*

  Gordon Freeman ve Yiğido-Chan bunları izledikten sonra mikrodalgayı yanlarına alıp Black Mesa East'a doğru yol alırlar. Onları büyük bir savaş beklediğinden haberdar değillerdir.

------------------------------------Bölüm Sonu--------------------------------------------------------

Baran-san ve Yigido-chanWhere stories live. Discover now