Yiğido-chan sabah kalktığında dışarı çıkıp biraz hava alır. Combine askerleri kapıyı kırarak içeri girerler ve Baran-san ile Yiğido-chan'ı bayıltırlar. Baran-san CS Serisindeki haritalara atılmak üzere tavuk toplama kampına gönderildi. Yiğido-chan'dan bütün mal varlığına el koyup amnezyak uyguladılar. Yiğido-chan gözlerini açtığında sokaktaydı. City 24'e nakledilmişdi. Bir çift Yiğido-chan'a yardım etmek için apartmanlarına almışlardı. Çift Yiğido-chan'a ne olduğunu sorar fakat Yiğido-chan hiç bir şey hatırlamadığı için bilmediğini söyler. Çift günlük hazır yemek setlerini almak için dışarı çıkar. Yiğido-chan cebini kontrol eder ve bir Ration Tokeni bulur. Tokeni çifte vererek kendisinede bir tane getirmesini ister. Çift çıktıktan sonra Metro polisleri ev kötü kokuyor bahanesi ile evlerde arama yapmaya başlar. Yiğido-chan dışardaki Combine APC'lerini görünce hemen saklanır. Yiğido-Chan bir kaç ayak sesi ve çığlık sesleri duyar. Bütün olaylar bittikten sonra Yiğido-Chan apartman odasından çıkıp etrafı gezmeye başlar. Her yerde kan ve dehşet vardı. Hatta Yiğido-Chan televizyon izleyen takım elbiseli bir adam bile görmüştü. Herhalde beyni yıkanmıştı adamın...
Takım elbiseli adam Yiğido-Chan'ı farkedip ayağa kalkar. Takım elbiseli adam Yiğido-Chan'a bir 9mm vererek bayıltır. Yiğido-Chan uyandığında tavuk toplama kampındaydı. Yiğido-Chan'ın karşısına 2 Metro polisi çıktı fakat hepsini öldürdü. Şanslıydı çünkü telsizlerine ulaşamadan ölmüşlerdi. Yiğido-Chan bir nakil aracı görür. Fakat o da ne?!?! İçinde Baran-san da var!! Yiğido-chan eski günler hakkında flashback yer. Yiğido-Chan koşarak araca gitmeye çalışır fakat yetişemez. Yorgunluktan diz üstü düşen Yiğido-Chan omzunda bir el görür. Bu abisinin el- hayır bu bir metro polisiydi! Polis Yiğido-Chan'a bir dirsek atarak bayıltır.
Saat 13:49 Yer: City 24 İdam Kampı Çağ: Baş Kaldırış
Yiğido-Chan kendine geldiğinde kafasında bir bez parçası vardı. Sıra sıra altıpatlar sesleri duyuyordu. Ses gittikçe yakınlaştı, yakınlaştı ve sıra ona gelmişti...
--------------------------------------------- Devam edecek ---------------------------------------------