Forth တနေရာရောက်တော့ကားကို ရပ်လိုက်ကာ
"P' ဘာလို့ ကားကို ရပ်လိုက်တာလဲ "
"မင်းနဲ့ငါ ရှင်းစရာရှိတယ်လ ို့မထင်ဘူးလား "
"ဘာကိစ္စကိုလဲ "
" မင်းဟိုကောင ်suteeဆိုတ ဲ့ကောင်နဲ့ ပတ်သတ်ပြီး ရှင်းစရာလေ မသိတာလား မသိချင် ယောင်ဆောင်တာလား"
"suteeန ဲ့ကိစ္စ ဘာကိစ္စတုန်း ကျွန်တော် လဲမသိရပါလား "
" မင်းနဲ့ ဖက်နေကြတာလေ "
" အာ... ဒါလား ဘာဖြစ်လို့လဲ အမြဲဒီလိုပဲလေ ဘာလဲ မင်းကမကြိုက်လို့လား "
"မဟု....မဟုတ်ပါဘူး "
"မင်းမကြိုက်လ ဲမတတ်နိုင်ဘူးလေ ငါနဲ့မင်းနဲ့က ဘာမှမှမဟုတ်တာ ဘာကြောင့်ရှင်းရမှာလဲ "
"ဘာ...ဘာပြောတယ် ရှင်းစရာမလိုဘူး ဟလား မင်းနဲ့ငါကဘာလဲ "
"မင်းနဲ့ငါကဘာလဲ ဆိုတာ မင်းဘဲသိမှာပေါ့ ငါကဘယ်လိုသိမှာလဲ "
"မင်း...မင်းနော် ငါစိတ်ရှိလက်ရှိ လုပ်ရင်တော့သေတော့မယ် "
"ဟွန်း.... ရီရတယ်နော် မင်းနဲ့ငါဘာမှမှမဟုတ်တာ ဘာတွေ ဒီလောက် စိတ်တိုပြနေတာလဲ "
"ကောင်းပြီလေ မင်းသိအောင ်ငါကပြောရမှာပေါ့ "
"ဆိုပါဦး😏😏"
"မင်းက ငါ့အပိုင်ဆိုတာ မမေ့နဲ့ "
"ဘာပြောတယ် ကျွန်တော်က p'ရဲ့အပိုင် ဆိုတာ ဘာနဲ့ သက်သေပြမှာလဲ ဘာလဲ တစ်ခါထဲ အတူနေတာနဲ့ပဲ p'အပိုင်ဖြစ်သွားပြီလား ဒီမှာငါပြောလိုက်မယ် အဲ့တုန်းက ကျွန်တော့ ဆန္ဒမပါဘဲနဲ့ အတူနေခဲ့တာနော် p' မမေ့နဲ့ "
" မင်းက သတ္တိတွေ သိပ်ကောင်းနေတယ်ပေါ့ အခုလ ိုပြန်ပြောနိုင်အောင် ဘယ်ကောင်ကသင်......"
"ဘယ်ကောင်မှမသင်ပေးဘူး ဒါကျွန်တော့ရဲ့စရိုက်ပဲလေ
"ဟုတ်လား... မင်းကငါထားရာ နေရမဲ့အရုပ်ပါကွ အဲဒါကိုလဲမမေ့နဲ့ ပြီးတော့မင်းနဲ့ငါက ......."
"P'က ဒီကိစ္စကို ဒီလောက်စွဲလမ်းနေတာလား ဟားဟားးး ရီရတယ်နော် ညကျအတူနေ မနက်ကျကောင်မလေး တစ်ယောက်နဲ့ ကျွန်တော့ ရှေ့ခေါ်လာတာကိုများ...ဟားဟားးး ရီရတယ် p'forthရာ "
YOU ARE READING
အချစ်ရဲ့ကျေးကျွန် Uni+Zaw(Complete)
FanfictionMain couple "phayo" support couple "mingkit"&"forthbeam"