အချစ်ရဲ့ကျေးကျွန်

6.8K 286 7
                                    

-တစ်သက်မှာတစ်ခါပဲချစ်ဖူးတာမို့သူဘယ်လောက်ရက်စက်ရက်စက်ဆက်ချစ်နေသောကောင်လေးတစ်ယောက် ' yo'
-ဘဝမှာအချစ်ကိုတန်ဖိုးမထား မိဘအရှိန်အဝါကြောင့်ဆိုးသွမ်းနေတတ်သောကောင်လေးတစ်ယောက် ' pha'
-အချစ်ကိုအယုံအကြည်မရှိ စာကိုအမြဲဂရုတစိုက်လုပ်တတ်ပြီးအရှက်အကြောက်ကြီးတတ်တဲ့ကောင်လေးတစ်ယောက် 'kit'
-ရည်းစားတွေထည်လဲတွဲ၊ ဆိုးသွမ်းစွာနေတတ်တဲ့ကောင်လေးတစ်ယောက် "ming"
-အမြဲအေးအေးဆေးဆေးနဲ့နေတတ်ပေမဲ့ သူ့ကိုယ်ထိရင်ဆက်ဆက်ထိမခံတဲ့ကောင်လေးတစ်ယောက် "beam"
-ကြည့်လိုက်ရင်အေးတယ်လို့ထင်ရပေမဲ့ ဘာကိုမှမစဉ်းစားဘဲတစောက်ကန်းလုပ်တတ်တဲ့ကောင်လေးတစ်ယောက် " forth"

ကျွန်တော်တို့ အချစ်ဆိုတာကို ကြိုတင်သိကျွမ်းခဲ့ခြင်းမရှိသလို အခုလို ပူလောင်မဲ့ အရာဆိုတာ သိခဲ့ရင် အစပျိုးမည်မဟုတ်....

----------
Zawgyi

-တစ္သက္မွာတစ္ခါပဲခ်စ္ဖူးတာမို႔သူဘယ္ေလာက္ရက္စက္ရက္စက္ဆက္ခ်စ္ေနေသာေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ' yo'
-ဘဝမွာအခ်စ္ကိုတန္ဖိုးမထား မိဘအရွိန္အဝါေၾကာင့္ဆိုးသြမ္းေနတတ္ေသာေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ' pha'
-အခ်စ္ကိုအယုံအၾကည္မရွိ စာကိုအၿမဲဂ႐ုတစိုက္လုပ္တတ္ၿပီးအရွက္အေၾကာက္ႀကီးတတ္တဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ 'kit'
-ရည္းစားေတြထည္လဲတြဲ၊ ဆိုးသြမ္းစြာေနတတ္တဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ "ming"
-အၿမဲေအးေအးေဆးေဆးနဲ႕ေနတတ္ေပမဲ့ သူ႕ကိုယ္ထိရင္ဆက္ဆက္ထိမခံတဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ "beam"
-ၾကည့္လိုက္ရင္ေအးတယ္လို႔ထင္ရေပမဲ့ ဘာကိုမွမစဥ္းစားဘဲတေစာက္ကန္းလုပ္တတ္တဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ " forth"

ကြၽန္ေတာ္တို႔ အခ်စ္ဆိုတာကို ႀကိဳတင္သိကြၽမ္းခဲ့ျခင္းမရွိသလို အခုလို ပူေလာင္မဲ့ အရာဆိုတာ သိခဲ့ရင္ အစပ်ိဳးမည္မဟုတ္....

အချစ်ရဲ့ကျေးကျွန် Uni+Zaw(Complete)Where stories live. Discover now