Κεφάλαιο 5

24 7 4
                                    

Ο Νίκολας την πλησίασε και της είπε ''Εσύ πρέπει να είσαι η Μελίνα ', η κοπέλα του απάντησε πως το κατάλαβες; '' Γιατί κρατάς την βαλίτσα μου.'  Η Μελίνα χαμογέλασε και ξεκίνησαν να συζητάνε.

'' Λοιπόν πόσο  χρονών είσαι; ''

'' 16 εσύ;''

'' και εγώ ''

''Πως και ήρθες εδώ Μελίνα; ''

'' Εμμ οι γονείς είναι από εδώ μα εγώ γεννήθηκα στην Ιταλία έτσι μία μέρα αποφάσισαν να έρθουμε εδώ μα δεν μου είπαν τον λόγο αλλά δεν με πολύ νοιάζει ''

'' Εσύ; ''

''Εγώ;..  Μένω εδώ εμείς οι γονείς μου κατάγονται από Ιταλία και γεννήθηκαν εκεί αλλά λόγο οικονομικών προβλημάτων ήρθαν εγώ και γεννήθηκα εδώ εγώ ''

'' α ωραία ''

'' Ναι μου αρέσει αρκετά εδώ εσένα Μελίνα; ''

'' Ναι και εμένα δεν έχω πολύ καιρό που ήρθα αλλά μέχρι τώρα μου αρέσει πολύ απλά με αγχώνει λίγο το σχολείο τα νέα παιδιά και οι νέες παρέες που θα γνωρίσω''

''Αν θες στο σχολείο να κάνουμε μαζί. ''

'' Ναι θέλω να έχω κάποιον που γνωρίζω ''

''Ωραία''

Η ώρα πέρασε γρήγορα η Μελίνα και ο Νίκολας μίλησαν για τις ζωές τους τα είπαν όλα λες και ξέρανε ο ένας τον άλλο χρόνια. Στο τέλος αποχαιρέτησαν ένας  τον άλλον με μία μεγάλη αγκαλιά. Όταν φευγαν ο Νίκολας φώναξε στην Μελίνα.

''Μελίνα τις βαλίτσες ''

Ήρθε κοντά της και της είπε...

''Ξεχάσαμε να ανταλλάξουμε τις βαλίτσες τι μυαλό ''

'' Α ναι ορίστε ''

Αντάλλαξαν της βαλίτσες και ξανάδωσαν μία μεγάλη αγκαλιά.

Σκέψεις Μελίνας
Τι ωραία που πέρασα ποτέ στην ζωή μου δεν έχω περάσει τόσο καλά με αγόρι. Μακάρι να τον γνώριζα πιο νωρίς. Αυτή την χρόνια πιστεύω ότι θα περάσω καλύτερα από όλες τις άλλες. Δεν είναι πολύ γλυκούλης με τα γυαλιά 😂;  Νμζ ότι μου αρέσει μπα; ενθουσιασμός θα είναι ακόμα δεν τον γνώρισα. Αλλά και πάλι ανυπομονώ να έρθει η Δευτέρα για να τον δω στο σχολείο.

Σκέψεις του Νίκολας

Ποοο δεν είναι είναι πανέμορφη;. Επίσης τόσο καλή και γλυκιά. Θέλω να είμαι μαζί της συνέχεια. Ωχχ τι είπα τώρα νομίζω ότι μου αρέσει μα όχι τώρα την γνώρισα δεν γίνετε αυτό.

Η Μελίνα πήγε σπίτι της χαρούμενη και ετοιμάστηκε για να πέσει για να πέσει για ύπνο έκανε μπάνιο έπλυνε τα δόντια της και μετά πήγε να φορέσει τις πιτζάμες της και έπεσε χαρούμενη περιμένοντας την Δευτέρα για να πάει σχολείο 😂

Γεια σας παιδιά ελπίζω να σας άρεσε το νέο κεφάλαιο αν θέλετε αφήστε ένα 🌟 και σχόλιο  επίσης σας ευχαριστώ για την όγδοη θέση στην ιστορική μυθιογραφια σας υπέρ αγαπώ πολύ 💕

Two hearts one deathOnde histórias criam vida. Descubra agora