Όταν μπήκε μέσα ο Αλεξ στην τάξη διότι έψαχνε τον δάσκαλο. Όταν τους είδε είχε κοκκινίσει ολόκληρος από τον θυμό του και την ζήλια του σαν τον Ντοναλτ Ντακ. Η Μελίνα απέφυγε να τον φιλήσει σηκώθηκε και βγήκε έξω χωρίς να πει λέξη.
ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΕΛΙΝΑΣ
Οοοο θεέ μου πήγε να με φιλήσει τι ωραία... Τα χείλη μας είχαν σχεδόν αγγίξει... Χμμ ίσως είναι ακόμη νωρίς αλλά δεν ξέρω νοιώθω τόσα πολλά συναισθήματα για τον Νίκολας...
Στην τάξη είχε δημιουργηθεί μία παράξενη στιγμή ο Αλεξ τον ρώτησε με έντονη φωνή .''Τι στο καλό κάνεις με την Μελίνα σου έχει δώσει την άδεια να την αγγίζεις;'' ο Νίκολας του απάντησε νευριασμένος.''Εσένα τι σε ενδιαφέρει τι κάνω εγώ με την Μελίνα ε;'' Ο Άλεξ δεν απάντησε για λίγα λεπτά υπήρχε σιωπή. Αμέσως μετά ο Άλεξ βγήκε έξω κλείνοντας με υπερβολική δύναμη την πόρτα.
ΆΛΕΞ
Τι ήταν αυτό τώρα; Γιατί το έκανα αυτό; Την κοπέλα ούτε καν που την ξέρω καλά..καλα. Μα οι ματιές μας ήταν τόσο βαθιές και έντονες όταν την έπιασα και την είδα μέσα στα όμορφα κάστανα της μάτια. Αυτά με έκαναν να την ερωτευτώ. Αχχ γιατί είσαι τοοσο όμορφη εεε γιατί; Πρέπει να την κάνω να θέλει εμένα μόνο εμένα θα γίνει δικιά μου.Η Μελίνα πήγε να μπει μέσα στην τάξη όταν ο Άλεξ της έπιασε το χέρι τρυφερά και την τράβηξε προς το μέρος του λέγοντας της γλυκά. ''Εμμ Μελίνα είσαι καλά;'' Ναι καλά είμαι απλά μου φάνηκες κάπως''. Ο Άλεξ της απάντησε.. Όχι απλά ένιωσα άβολα εκείνη την στιγμή που σας είδα μαζί.. Ο Άλεξ χαμήλωσε το κεφάλι ντροπαλά..
Η Μελίνα τον κοίταξε μέσα στα μάτια του και τον ρώτησε ''γιατί'';..Heyyπαιδιά σόρρυ που άργησα να ανεβάσω τόσο καιρό απλά αυτήν την περίοδο όχι ότι είναι και κάτι το φοβερό που περιμένατε πάνω από την οθόνη για να ανεβάσω εγώ παρτ αλλά οκ 😂 στο σχολείο γράφουμε πολλά διαγωνίσματα κτλπ και δεν προλαβαίνα. Αλλα τώρα βρήκα χρόνο.. Ελπίζω να σας άρεσει το καινούργιο παρτ ας το πούμε παρτ 😂. Αν σας άρεσε αφήσετε ένα 🌟 και σχόλιο τα λέμε...
ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ 💕
KAMU SEDANG MEMBACA
Two hearts one death
RomansaΗ δεκαεξαχρονη Μελίνα αποφασίζει με τους γονείς της να μετακομίσουν απο την Ιταλία πίσω στην Ελλάδα...Η Μελίνα είναι πολύ ενθουσιασμένη για το νέο μέρος που θα πάει να μείνει πλέον μόνιμα...Τα πράγματα θα εξελιχθούν όπως θέλει να είναι;...Αυτός ο...