Κεφάλαιο 2

32 10 4
                                    

Η Μελίνα με τους γονείς της έφτασε στο αεροδρόμιο της Ρώμης. Η Μελίνα με τόση βιασύνη βγήκε από το αμάξι, έκλεισε δυνατά την πόρτα πείρε την βαλίτσα απο την πίσω μεριά του αυτοκινήτου και μπήκε τρέχοντας στο αεροδρόμιο. Η χαρά της ήταν απερίγραπτη το χαμόγελο της είχε φτάσει μέχρι τα αυτιά της 😂... Όταν μπήκε μέσα στάθηκε στην ουρά για να αφήσει την βαλίτσα της οι γονείς της ευτυχώς την προλάβανε. Όταν ήρθε η σειρά της έδωσε την βαλίτσα και ότι άλλο ήταν απαραίτητο και πήγε να περιμένει την πτήση της.  Τότε της ήρθε η ιδέα να γράψει στο ημερολόγιο της!
 
Μελίνα 
  Αγαπημένο μου ημερολόγιο η ώρα είναι 8:15 Π.μ περιμένω στο αεροδρόμιο για να φύγω αχχ δεν μπορώ να το πιστέψω ότι φεύγουμε αν και τελικά τώρα που το ξανασκέφτηκα ίσως είναι καλύτερα που φεύγουμε. Γιατί βαρέθηκα λίγο την Ιταλία θα ήθελα να αλλάξω και λίγο παραστάσεις όποτε να η ευκαιρία. Αν και προσωπικά δεν είναι μόνο αυτό απλά κάποιοι στο σχολείο με ενοχλούσαν αρκετά και ίσως είναι η ευκαιρία να ηρεμήσω μία και καλή από αυτούς. Θα πάμε να  μείνουμε  στην Ρόδο εμένα μου αρέσει αρκετά αυτό το μέρος δεν ξέρω γιατί. Απλά είμαι λίγο αγχωμένη για το νέο σχολείο τα νέα παιδιά που θα γνωρίσω.

Εκφωνήτρια
Η πτήση 15 36 Ρώμη-  Ρόδος φεύγει σε 20 λεπτά ελάτε για το τσεκ των εισιτηρίων παρακαλώ!

Μελίνα
Ωχχ η πτήση μου καλύτερα να κλείνω.

Εφόσον η Μελίνα πήγε και έκανε τσεκ τα εισιτήρια πέρασε την πύλη του αεροδρόμιου και μπήκε μέσα στο αεροπλάνο μαζί με τους γονείς της. Οταν μπήκε στο αεροπλάνο χαιρέτησε το πλήρωμα του αεροπλάνου και έκατσε φυσικά διπλά από  παράθυρο για να μπορεί να βγάζει φωτογραφίες εν ώρα πτήσης 😂. Το αεροπλάνο ξεκίνησε να απογειώνεται και η Μελίνα αποφάσισε να ακούσει λίγη μουσική. Μέχρι να περάσει η ώρα. :). Οι ώρες πέρασαν και το αεροπλάνο προσγειώθηκε στην Ρόδο.

Χαιι παιδιά ελπίζω να σας αρέσει το νέο κεφάλαιο αν θέλετε πείτε μου στα σχόλια και ψηφίστε φυσικά...Τα λέμε άλλη φορά με νέες εξελίξεις και καταλήξεις στο i don't want to live no more...Μέχρι τότε Byee και σας υπέρ αγαπώ!
 

                ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

 

Two hearts one deathTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang