titlu : To New York
subtitlu : De la tabara de corectie la strazile marelui oras.
personaje : Cassidy (cine vrei tu) & Skylar (cine vrei tu)
descriere : Cassidy este trimisa de mama ei intr-o tabara de corectie din cauza comportamentului sau rebel.Mama ei o urca in tren cand ea este inca adormita sub pretextul de vacanta cu familia.Skyler a avut ales intre o vara in tabara sau 150 de zile de puscarie dupa ce a furat dintr-o bijuterie din mall si a fugit de politie.Amandoua se intalnesc in tabara si ajung sa fie bune prietene.Impreuna decid sa evadeze din tabara si sa plece la New York ca sa isi inceapa cu adevarat viata.Dar dintr-o tabara izolata din Muntii din Vest nu ajungi asa usor in New York.Dupa stingere sunt ajutate de un baiat goth care le arata o gaura in gard.Pana in zori nimeni nu le duce lipsa.Dar cand instructorii isi dau seama ca fetele problema, cum erau poreclite ,disparusera a fost o panica generala.Fetele ajung sa aiba o gramada de slujbe part-time printre care si una la o spalatorie de unde fura o masina.Cand masina se strica in mijlocul pustietati fetele se panicheaza.Singura lor salvare sunt niste motociclisti.Cand ajung intr-un micut orasel din pustietate fetele isi dau seama ca sunt date in urmarire de politie.Asa ca se folosesc de niste acte false ca sa isi cumpere bilete de avion.
-disponibila-