c i n c i

1.8K 44 9
                                    

titlu : Probleme la patrat

subtitlu : - ( daca vrei tu )

personaje : Amber & Hope Hill ( ar trebuii sa fie doua gemene ; cine vrei tu) si Klaus (poti sa schimbi daca vrei, a fost primul care mi-a trecut prin cap; cine vrei tu )

descriere :  Amber se indragosteste de un baiat, isi printeaza toate pozele cu el de pe facebook si isi umple jumatatea de camera cu ele in timp ce Hope este la antrenamente.Cand aceasta ajunge acasa mai sa pice pe spate cand isi da seama ca  fata baiatului pe care il uraste cel mai mult din cauza ca  i-a spus in fata ca "football-ul nu este pentru fete" este peste tot prin camera care o imparte cu sora sa.Si prin toata camera ma refer ca nu se mai vedea deloc culoarea albastru pala a peretilor.Intr-o zi Klaus este obligat de catre scoala sa faca un proiect cu Amber.Dar odata ce a intrat in casa Hill, o sa iasa cu sechele, daca o sa mai iasa.Amber este umpic cam prea prietenoasa cu el atingandu-l de fiecare data cand are ocazia.Hope in schimb scapa accidental un cutit imens de macelarie langa el.In final el ajunge sa se indragosteasca de geamana malefica care vrea sa ii puna capul pe perete.Dar cum sa scape de Amber si sa o faca pe Hope sa il indrageasca.El chiar are probleme.Probleme la patrat.

Nu prea are sens ha?Da trebuia sa mai zic ca actiunea e undeva prin Las Vegas si ca parinti lor detin un cazino, dar am lasat asta balta.

Cine o vrea?Nimeni nimeni bine pa.

owned by Alexandra453

idei de povestiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum