titlu : idk( alege tu )
subtitlu : alegii tu
personaje : o fata( cine vrei tu, si o numesti cum vrei tu ) , familia ei indurerata ( care e cat vrei tu de mare ) , nenea detectiv ( cine vrei tu ) si mai trebe sa fie pe acolo si un criminal ceva.
descriere : pai familia unei fete merg la un detectiv particular sa o gaseasca pe fata lor care a fost data disparuta, si chiar moarta.Detectivul incepe sa vorbeasca cu toti prietenii fetei, afla ca in secret fata de familia ei era dansatoare la bara si ca a avut si o relatie cu un dealer de droguri, acesta mai departe vorbeste cu clientii barului, de la care nu afla nimic.Din intamplare aude patronul cum vorbea despre planurile fetei cu un baiat si despre cum vor sa deschida un mic cazino in Las Vegas.Dupa multe cautarii, gaseste fata, chiar in Las Vegas, afla ca aceasta a fugit de acasa din cauza ca vrea sa isi indeplineasca visul si parintii sai nu vroiau sa o asculte si ca nu vrea sa se intoarca acasa.Dar chiar cand sa trimita prin mail familiei fetei detalile, are loc o intorsatura de situatie si fata chiar este rapita.Si detectivul trebuie din nou sa o gaseasca.
Am scris cam fara sens da stiu.
Idea nu imi apartine...mama mea mi-a dat-o.( va rog sa nu radetii sau sa aruncatii cu rosii).Cine o vrea?-disponibila-