titlu : - (idk gasiti voi unu)
subtitlu: Nu e asa de usor sa fii ceva ce nu esti ( daca vrei il folosesti)
personaje : Cecilia (lol sa nu il folositi a fost primu care mi-a trecut prin cap.Joanah (nici pe asta sa nu il folositi, mz mz.)[cine vrei tu,daca se poate sa semene].Law (e un el mhm, primu nume venit in cap sa nu il folositi numa daca vreti,cine vrei tu.
descriere : Un tip faimos (idk cantaret,actor ce vrei tu) are o iubita care nu prea da bine la public si presei.Dar este obligat sa fie cu ea pentru ca tatal ei e impresarul lui.Ea ajunge intr-un spital de dezintoxicare din cauza drogurilor,dar cum sa spuna paparazzi-lor ca iubita lui este o drogata ciudata?Ei bine el cauta o fata care sa semene cu fosta lui prietena.Dupa multe cautari si plimbari dintr-un oras in altul masina lui cedeaza in mijlocul pustietati.Nimeni in jur, fara semnal la telefon este salvat de o fata care trecea dintr-un oras din zona.Accent puternic piele bronzata,camasa in carouri legata deasupra taliei lasand la vedere cercelul din buric si cizme de cowboy.Parea o fata din filmele alea cu vestul salbatic.Surprins ca sub palaria de piele intoarsa semana izbitor cu prietena lui.Dupa multe implorari fata isi schimba radical viata si se muta in orasul in care stea tipul.Incearca sa lasa le o parte "comportamentul de tara" ,dar nu prea reuseste.Ce se intampla cand baiatul se indragosteste de ea?Ce se intampla cand actuala fosta prietena iese din spital si se intalneste cu noua 'ea'?Oh, sa fii altcineva este foarte greu.
scuze daca sunt greseli de scriere,dar is super obozita si am fost pe drumuri toata ziua plus ca mi-am incasat cateva lovituri in cap saptamana asta.
e oribila, cine vrea sa o scoata din starea asta?
-disponibila-