~19.Bölüm~

10.5K 576 45
                                    

Bismillahirrahmanirrahim
Esselamünaleyküm Ve Rahmetullahu ve Berekatuhu kardeşler.
Bu bölümde de snapchat hesabımı vereceğim.

Allah büyük Belki bir gün karşılaşabilirizde.
Snapchat hesabım kbrtbr06
Fi emanillah

&&&&&&

Berattan

Üç ay geçmişti ve ben bir ay önce görevden dönmüştüm.
Anneme yine olayları anlattığımda yine dizimde ağlamıştım.
Annemde yine benimle ağlamıştı. Tevbe ettiğimi duyunca ise bu sefer sevinçten ağlamaya başlamıştı.
Bir hadisi Şerif'te ne diyordu
Her şerde hayır vardır. Her hayır da da şer bunu siz bilemezsiniz
Haklıydı. Bu hadisi şerif sonuna kadar haklıydı.
Eflin yanımdan gitmişken ben onu kaybetmişken doğru yolu bulmuştum bi iznillah  Eflini de bulacaktım ve onu bulmuşken hiçbir yere bırakmayacağım.

İnşallah...

O gece annem bana Eflinin annesiyle konuşacağını söylemişti. Hala ondan haber bekliyorum.
Ya konuşmadı ya da annesi telefonlarını açmıyo.
Bir ay boyunca Eflinlerin evin kapısında beklemiştim ama hiçbir şey yoktu.
Bu günde sabah erkenden gelmiştim. Sabah namazından Sonra.
Dualarıma sığdırmıştım Eflini ben kalbime nasıl sığdıramayacaktım.

Akşama doğru plakasından anladığım Yağız'ın arabası kapının önünde durdu.
Hızla kapıyı açtım Ve aşağı indim.
Onun yanına Yürümeye başladım. Başını bi iki saniye kaldırdı beni görünce derin nefes aldı elini kapı kulpundan çekti  ölüm kokan gözlerini gözlerime dikti ve Ellerini yumruk yapıp açtı .

Çok korkunçtu belliydi bir iki yumruk yemeden kurtulamayacaktır ama bende Eflini bırakmam. Bırakamam...

"Ne var  yine ne istiyorsun. Düş artık yakamızdan bizim seninle artık işimiz olamaz. Bacımı da daha fazla üzme çek git." Dedi acımasızca.
Mırıldanarak Bismillahirrahmanirrahim dedim ve dışımdan " Esselamünaleyküm Ve Rahmetullahu ve Berekatuhu " dedim herhalde alır selamımı.

Dışından demese de sessiz kalsa da dudaklarını oynatmasından selamımı aldığını anlamıştım.

"Nasılsın iyisindir inşallah" dedim. Alev alan gözlerini bana dikti ve "Şaka mısın oğlum sen asabımı bozma benim.
Boşanma kağıtlarını da imzala artık hem kardeşim gitmeseydi ki o akşam Ne oldu bilmiyorum sen Zaten boşanacaktın. Boşa o yüzden ." Dedi açık Ve net bir şekilde.

Acı bir tebessüm oluştu dudaklarımda " ben Eflin sayesinde doğru yolu buldum. Bırakamam ki ben onu. Biliyorum ben onu çok kırdım çok üzdüm ama sevdiğimi de onu kaybedince anladım" gözlerimi yumdum " kaybettim değil mi yağız " dedim acı şekilde.

Gözlerimi açtığımda acır bakışlarını değiştirdi hemen ve alev alan bakışlarını yine gözüme dikti.

" evet kaybettim bundan Sonra Eflinin yüzünü bir tek Rabbim izin verirse görürsün o yüzden Ona yalvar Belki görmeni sağlar bir kere " dedi bir kerenin üzerine baskı yaparken.

"Eflin nasıl iyi mi? Bebeğim o iyimi Eflin çok üzüldü yani üzülmüştür bir şey olmadı değil mi bebeğimize " dedim umutlu bir şekilde onu tanıyorsam Belki küçük bir bilgi verirdi.

Biraz düşündü kafasında bir şeyleri tartıyordu sanırım.
Dudaklarımı araladı " evet Allah'a şükürler olsun iyiler şimdi gi" git diyemeden evin kapısı açıldı. Annesi telaşlı bir şekilde dışarı çıkmıştı ama beni görmemişti.
"Hadi oğlum geç kalacağız istemeye " dedi Yağız'ın bakışlarıbana doğru döndüğünde annesinin de bakışları da bana döndü .

Yağıza bakan yumuşak gözleri bana bakınca ifadesizleşti Hatta orada öfkede gördüm.
"Ne işin var burada zaten yeterince hayatımızı mahvetmedin mi ha " dedi.

Bordo Bereli'nin Sevdası ~TAMAMLANDI ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin