Selamun aleyküm arkadaşlar
Biliyorum kısa bölüm oldu Ve şu an çok hastayım.İnşeAllah bir daha ki bölümde Berat'ın ağzından yazarım.
Lütfen yukarıdaki ilahiyide dinleyin.Hastayken denk geldim ve gerçekten çok sevdim.
Yorum yapan yorum yapmayan okuyan okumayan beğenen beğenmeyenden Allah razı olsun.
Fi emanillah;(););););););););););););););););),),),),),);););););););););):);)););););););));)););)
Sabah kalktığımda belimde kol sarılıydı.Bu halimize gülümserken namaz kılmak için kalktım yataktan.Elleri kenara düşmüştü.Üzerini iyice örttüm.
Abdestimi aldıktan Sonra Namazlık Kıyafetlerimi giydim.
Niyet ettikten Sonra Namazıma başladım.
Namazım bitince seccadenin üzerinde orta seste Yasin okumaya başladım.
Yasinim bitince yatağa doğru ilerledim.Battaniye yüzünü kapatmıştı.Battaniyenin içinde sanki bir şey titriyordu.Hızlı adımlarla gidip battaniyeyi kaldırınca beratın yüzü her tarafı terliydi.Elimi hemen alnına götürdüm.Baktığımda ateşi çok fazlaydı.
Yanıyordu!
Elim ayağım birbirine dolanırken ne yapmam konusunda bir şey bilmiyordum.
Aklıma gelenlerle beratı yataktan kaldırdım.Kaldırmaya çalıştım desem daha doğru olurdu çok ağırdı.Neyle besliyoruz bunları.Bunları derken abimle beratı kastediyordum.Daha fazla dayanamadım."Berat kalkmaya çalış hadi" dedim.
Kolunu boynuma attı bende destek vererek ilerletmeye başladım.
Banyoya giderken çok zorlanıyordum çok ağırdı.Dilimden dualar eksik olmuyordu.Ne olmuştu birden.
Klozetin kapağını kapatıp onu oturttum.Ayakta zor duruyordu Ve oturttuğu gibi hemen belime kollarını sardı.üzerindekileri çıkartıp hemen duşa soktum.
Titremesi biraz biraz azalmıştı.Duştan çıkarırken biraz daha kendine gelmişti.Havluyu alıp giydirdim.İçeri geçerken yine zorlandım hatta bir ara yere kapaklanıyorduk.Yatağa ulaşmanın sevinçiyle birden beratı Yatağa bıraktım.
Büyük bir hızla Yatağa düşerken ben çığlık atmış o ise ne olduğunu anlamadan şiddetle Yatağa düşmüştü.O acıyla inlerken ben ne yapacağımı şaşırmıştım."ay çok özür dilerim Berat " demiştim.
Düzgünce yatırmaya çalıştım.Yatırdıktan sonra dolaba ilerledim kıyafet aldıktan sonra Yatağa yöneldim.Üzerini çabucak giydirdim.
Ben onu giydirirken daha çok terlemiştim.Gerçekten çok ağırdı.Ateşine tekrar baktığımda biraz daha inmişti.Şimdi ne yapsam diye düşünürken annemin ben hasta olduğumda Ne yaptığı geldi aklıma.
Hemen Mutfağa indim tarhana çorbası yapmaya başladım.Yarım saate o bittiğinde kaseye dikkatli bir şekilde dökmeden koydum.Tepsiye de yerleştirdim.Yanına su Ve kaşık koydum.Yukarı çıkarmaya başladım.Yatağın yanına yaklaştım Ve tepsiyi komidinin üzerine koydum.Ben de beratın yanına oturdum.Ateşine bakmaya başladım.Sabahki halinden biraz daha iyiydi.Derin nefes aldım.Şimdi onu uyandırmam lazım.
"Berat ,Berat hadi kalk çorba yaptım sana" dedim.Biraz daha dürttüm.Eskiden olsa hemen uyanırdı.Biraz daha dürttüm
"Hadi Berat kalk bak.Hemen iyileş" dedim.
Gözleri yavaş yavaş açılıyordu.Kalkmasına yardımcı olup oturmasını Ve arkasına yaslanmasını sağladım.Tepsiyi kucağıma düzgünce yerleştirdim ve yavaş yavaş içirmeye başladım.Çok bitkin görünüyordu.Zorda olsa çorbayı bitirdiğinde hemen başını geriye attı.Sonra yataktan Hızla kalktı Ve ağzını tutarak banyoya koştu.Midesi bulanmıştı.
Kapıyı kapattı.Tepsiyi hemen kimisine koyup Lavaboya girdim.Zar zor "Çık" dedi.Dinlemedim.Yanına gidip sırtını okşamaya başladım.Diğer elimlede yerde duran elini avucumun içine aldım.Yüzümü sırtına gömdüm yoksa ikimiz birden kusacaktık.Hazır yüzümü sırtına gömerken kokusunu içime çektim.
Biraz Sonra kalktı.Hala eli elimdeydi.Bu heyecanlanmama neden oluyordu.
Sevdalımıydım ona bilmiyordum.Lakin onu her gördüğümde kalbim...
Kalbim maratona çıkıp var gücüyle yarışıyordu.
Lavabonun yanına gelince elimi bıraktı.Suyu açıp elini ve yüzünü yıkadı.
Suyu kapatınca hemen kenarda duran beyaz kenarlarında Gül olan işlemeli havluyu alıp Berata uzattım.Yüzünü kuruladıktan Sonra havluyu elinden aldım Ve gelişi güzel yerine astım.Beratın kolunu tekrar girdim.Yatağa yatırdım.Çok halsizdi.Üzerini örttüm.Tepsiyi aldım Ve Mutfağa doğru ilerledim.Mutfağın tezgahına Tepsiyi bıraktım.Bulaşığı yıkadım Ve hemen nane limon kaynatmaya başladım.
Nane limon kaynattıktan Sonra tepsiye koydum peçetelikten bir kaç tane peçete aldım.Onlarıda tepsinin kenarına koydum.Dikkatle Tepsiyi Odaya kadar taşıdım.
Bu sefer gözleri açıktı."Nane limon getirdim sanaaaa" dedim cıvıldarken.Gülecek gibi oldu ama hemen kendini topladı.Araya mesafe koyuyordu hep.Solan gülümsememi gizlemeden yanına kadar geldim.
Tepsiyi dökmeyecek şekilde hızlıca önüne koydum."Benim yapacak işim vardı sen içersin" dedim ve yüz ifadesine bakmadan Yürümeye devam ettim.
Sinirimi bozuyordu Ve ben her seferinde ona moralimin bozulmasını göstermiyordum.Ama hak etti Bunları.Bundan Sonra böyle.
Hissediyorum neye uğradığını şaşırdı ama böyle artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bordo Bereli'nin Sevdası ~TAMAMLANDI ~
EspiritualSelamun aleyküm arkadaşlar. İlk hikayem. İnşallah beğenirsiniz. Fi emanillah