Bab 4

43.3K 863 14
                                    

Perut yang sakit dan tidak selesa menyebabkan Umairah tersedar dari lenanya. Mata sedaya upaya dibuka. Dahinya berkerut apabila merasa ada sesuatu benda merangkul pinggangnya. Deruan nafas pada leher membuatkan Umairah tersedar akan perisitwa yang berlaku malam semalam.

Sekelip mata air matanya tumpah. Esakan cuba dikawal agar tidak mengejutkan Edyan yang lena dibuai mimpi. Dengan perlahan-lahan, Umairah melepaskan rangkulan dipinggangnya tetapi gagal. Kehangatan kulit Edyan yang menyentuh belakang tubuh Umairah cukup membuatkan dadanya berkocak hebat.

"Don't you dare get out without my permission." Umairah tergamam dan membatukan diri. Edyan tanpa melepaskan peluang terus mencium leher Umairah sehingga meninggalkan kesan merah kebiruan. Umairah hanya mampu pasrah dan merelakan. Edyan telah merasa tubuhnya. Buat apa dia nak halang sedangkan dirinya telah dinodai oleh lelaki itu.

"I feel good over you Mairah." Tubuh Umairah yang membelakangi Edyan terus dipusingkan menghadapnya. Bibir merah dan basah Umairah dikucup dan sekali lagi tubuh Umairah diratah Edyan tanpa belas kasihan.

⭕⭕⭕

Badan yang lengkuh terus diliatkan. Bunyi tulang-menulang yang bergerak memberi kelegaan pada Umairah. Mata dibuka dan dipandang kawasan sekeliling. Ye, dia masih dibilik Edyan. Terus tubuh yang lenguh dibangun menegak sambil selimut ditekup didada akibat tubuh tanpa seurat benang. Kepala ditolehkan kekiri dan kanan. Kelibat Edyan langsung tidak kelihatan.

Inilah peluang Umairah untuk keluar dari bilik Edyan. Ikutkan hati, mahu saja dia lari dari rumah itu tapi kemampuannya terbatas.

⭕⭕⭕

Umairah duduk disofa sambil termenung. Kakinya tak henti-henti menghentak kecil lantai rumah. Menanti kepulangan Edyan. Sejak dari dia bangun pagi sehingga sekarang, batang hidung Edyan langsung tidak kelihatan.

Jam didinding dijerling. Jam sudah menunjukkan pukul 1:20 pagi. Takkanlah. Takkanlah Edyan tinggalkan dia seorang diri sehingga mati kebuluran didalam rumah ini.

Cepat-cepat Umairah mengeleng sambil beristighfar. Biarpun peristiwa semalam dan pagi tadi menyiat hatinya, perasaan risau terhadap Edyan lebih menguasai. Perut yang dari pagi tidak terisi pun hanya diabaikan.

Bunyi enjin kereta yang berbunyi membuatkan Umairah teruja. Dia bangkit dari sofa dan menanti kepulangan Edyan dihadapan pintu. Hampir 3 minit menunggu dan baru pintu dibuka dari luar.

Terkejut Umairah apabila Edyan masuk dalam keadaan terhuyung-hayang. Bau yang tidak menyenangkan menusuk kerongga hidung Umairah. Ye, Umairah kenal bau ini. Bau yang membuatkan dia teringat peristiwa hitam yang ingin dia lupakan. Bau arak.

Pintu rumah ditutup dengan kuat. Bunyi yang terhasil cukup membuatkan Umairah gerun. Akibat badan Edyan yang terumbang-ambing membuatkan dia kurang stabil dan memeluk tubuh Umairah untuk mencari keseimbangan.

"Hye my baby girl, you must waiting for me right?" Umairah menjauhkan sedikit wajahnya dari Edyan. Bau arak ditubuh Edyan cukup meloyakan tekaknya.

"Tuan, tuan tahu tak hukum minum arak tu haram. Kenapa tuan minum juga?" mendengar kata-kata itu terus membuatkan kemarahan Edyan datang meluap-luap. Tudung yang dipakai Umairah ditarik dan dicampak menjauh. Terserlah rambut hitam keperangan yang diikat sagul. Rambut itu dicengkam dan ditarik tanpa belas kasihan.

"Habis kau tu? Dah tahu badan kau kotor, dah tu kenapa perlu berlagak suci siap nak pakai tudung? Kau tahu tak yang kau tu munafik! Tahu! Kau pun sama, dua kali lima! Jijik!"

"Edyan! Sakit!" Umairah memejam mata sambil menahan kesakitan dikulit kepalanya. Air mata tumpah untuk sekian kali.

"Berapa kali aku cakap! Jangan panggil nama aku faham! Aku jijik tahu! Jijik! Perempuan macam kau ni tak layak sebut nama aku!" Rambut Umairah yang dicengkam terus ditolak kasar kelantai. Umairah terduduk sambil menahan kesakitannya. Edyan memang betul tiada hati perut. Menyesal! Menyesal Umairah membuat keputusan memilih Edyan.

"Maafkan saya Tuan." Umairah menyeka air matanya. Sambil menunduk memandang lantai. Lengan Umairah terus dicengkam dan ditarik Edyan menuju ketingkat atas sambil langkahnya yang terhuyung-hayang.

"Tuan, tuan nak bawa saya pergi mana?"

"Kalau kau betul-betul nak minta maaf bukan macam ni caranya." Dahi Umairah berkerut. Edyan membuka pintu biliknya dan sekaligus menolak Umairah kearah katil bersaiz Queen nya. Dihempas tubuh Umairah disitu.

"Macam ni caranya untuk minta maaf dengan aku." Edyan terus naik keatas katil dan menghempap tubuh Umairah dan malam itu juga, Umairah menjadi tempat Edyan melempiaskan nafsu syaitannya.

ciklabu Qlyyra

Gelaran IsteriWhere stories live. Discover now