"HEEELPP HEELPP" schreeuw ik angstig. Ilias komt rennen en trekt de jongen van mij af die mij probeerde te zoenen. Hij geeft hem een paar stoten en de jongen heeft een blauw oog gekregen. "Dankjewel" zeg ik verlegen tegen Ilias. "Geen dank, voor jou doe ik alles" zegt hij terug. Hij komt steeds dichter bij mijn gezicht en probeert mij te zoenen. Ik schrik wakker. Het was maar een droom. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het 04:29 is. Nu ik toch weet dat ik niet meer kan slapen ga ik maar lekker een extra lange douche houden van 1 uur. Na het douchen heb ik mijn haar gekruld en heb vandaag wat simpels aan. Een witte broek, met een legergroene blouse tot ongeveer mijn knien en hou 'm open, onder mijn blouse heb ik een wit hemd aan, daaronder heb ik mijn witte nike's aan. Ik pak mijn tas en zeg mijn moeder gedag. Vandaag ga ik op de fiets naar school. Onderweg naar school, stopt er een witte Jaguar naast mij en er zitten een paar jongens in, ze fluiten en zeggen dingen tegen me zoals knapperdd, zinee enz. Ik negeer het en fiets door.
Inaya en Maryam zijn vandaag allebei ziek, dus ik ben vandaag alleen. In de pauze loop ik nog even snel naar de albert heijn om wat lekkers te kopen voor mezelf. Daar zie ik een paar jongens die fluiten naar me, ik negeer het alweer en loop terug naar school.
Sorry mensen, ik heb nog geen inspiratie, als jullie een idee hebben voor in me verhaal kun je me altijd een berichtje sturen (het liefst privé) 278 woorden.
JE LEEST
Imane's life
RomanceDit verhaal gaat over het leven van Imane. Ze maakt veel mee.. wil je weten wat. lees dan dit verhaal. NIET KOPIËREN ZONDER MIJN TOESTEMMING !