Ilias en ik worden steeds closer met elkaar. We praten steeds meer met elkaar enzo. Vroeger zeiden we geen een woord tegen hem, maar ik ben blij dat dat is veranderd. Ik moet vandaag weer eens naar school dus doe mijn ochtend routine, doe een roze oversized trui aan, met een zwarte broek en daaronder zwarte guess schoenen. Ik oak mijn jas en mijn tas en ik vertrek naar school.
Aangekomen op school loop ik naar Inaya. "Hee schat". "Hee mopp". En zo zaten we nog wat te kletsen. Even later zegt Inaya "Imane, ik moet je iets vertellen". "Vertel" zeg ik. "Ik heb een nieuwe buurjongen en hij is zo knap, hij is Marokkaans, heeft groene ogen, lichtbruin haar naar achteren, en is een beetje getint, ongeveer even oud als wij" zegt ze. "Ik zie die blik al in je ogen Inaya, je vindt hem leuk he?" Vraagt ik. "Euhm, ik vind hem wel knap maar ik ken hem nog niet persoonlijk enzo ik kan hem nu niet gelijk leuk vinden." "Jaa, dat is waar." De bel gaat en we lopen naar de klas, ik ga naast Maryam zitten en Inaya zit alleen. De docent loopt de klas binnen en zegt; "Hallo allemaal, we beginnen met het hoofdstuk te lezen, maar eerst moet ik een nieuw klasgenoot aan jullie voorstellen." Er loopt een jongen de klas in. "Dit is Khalid" zegt de docent. "Ga maar naast Inaya zitten." Zegt de docent. Hij gaat naast Inaya zitten. "Hee" zegt hij "haaii" "je woont toch naast mij? Vraagt hij. "Haha jaa" "ooh leuk nu kan ik je beter leren kennen haha" zegt hij. "Haha jaa" zegt zij verlegen.
JE LEEST
Imane's life
RomanceDit verhaal gaat over het leven van Imane. Ze maakt veel mee.. wil je weten wat. lees dan dit verhaal. NIET KOPIËREN ZONDER MIJN TOESTEMMING !